Göm dina trädgårdsprylar med stil

Förvaringsboxen gop Stowaway öppen med trädgårdsverktyg och maskiner inuti, placerad utomhus mot en häck.

I takt med att våra hem och trädgårdar fylls med allt fler prylar ökar behovet av snygga och kvalitativa förvaringslösningar. Denna veckan har en person chans att slippa fundera över sådana problem eftersom den tar hem förvaringsboxen gop Stowaway från Bygghemma. Boxen rymmer både trädgårdsverktyg och maskiner tack vare sina 880x1270 millimetrar. Den har dessutom 25 års garanti mot rost. Det är en robust men också snygg lösning.

Totalt värde cirka: 7 800 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför du skulle ha nytta av en gop Stowaway.

Fråga: Hur många hänglåspunkter är gop Stowaway utrustad med?


1. 1
X. 2
2. 3

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 26 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma och gop för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Rosita Tengzelius
  • Laddar…
Rätt svar: X (2 hänglåspunkter)

Vi har precis byggt ett hus och har inte plats för ett garage eller liknande. Med två barn, leksaker och en uppsjö av trädgårdsredskap etc. hade GOP Stowaway varit ett fantastiskt tillskott till vår fastighet!
 
Rätt svar: 2 st.
Varför jag? Vill inte hävda att anledningen skulle vara den spridningen som råder i min trädgård nu, som beror på min obotliga brist på struktur och ordning. Hittar aldrig något! En sådan här pjäs skulle i vart fall göra att jag vet vart jag ska börja leta.
 
Rätt svar: X (2 hänglåspunkter)

Motivering: Perfekt för både att kunde gömma bort mina trädgårdsverktyg men ännu mer för att barnen kan lägga in deras uteleksaker i en sådan box - det ville vara klockrent och snyggt i vår trädgård!
 
Rätt svar: X (2 hänglåspunkter)

Motivering: Barnen har fått en lekstuga, mamman har fått ett växthus, så nu borde det väl vara pappans tur att få ett ställe att förvara sina leksaker på? Familjen bor i ett kedjehus där det råder stort brist på förvaringsutrymmen.Lillebror nr.3 som i skrivande stund jäser i mammans mage och laddar för entré nu i juni är spekulant på rummet där det just nu förvaras verktyg och redskap. Istället för att förvara de i det uttjänta kallgaraget utan möjlighet att låsa (!) porten till så skulle denna förvaringsbox vara lösningen på problemet!
 
Rätt svar: X - 2 st hänglåspunkter.

Är i extremt behov av förvaring då det gamla förrådet som följde med huset var i såpass dåligt skick att vi kände oss tvungna att ta bort det. Har hittills förvarat allt i källaren men min sambo, också kallad Regeringen, misstycker...
 
Svar: X - 2 st.

Oj vad frun skulle vara glad att slippa se den presenning som idag fungerar som förvaring. Och jag skulle vara glad för att slippa hänglås och kedja för att låsa fast högtryckstvätt och gasolflaska!
 
Svar: x (2st)
Så fort jag såg denna så kom jag att tänka på min grill som jag släpar genom ett par gamla slagportar och 25m över singel fram till huset var gång det ska grillas.
Denna hade lätt stuvat undan grillen och alla dynor med stil närmre huset.😎
 
Svar: X - 2 st.

Motivering: Är trött på att bära in och ut dynor och maskiner som tappar god funktion av att möta vädergudarnas skiftande humör.
 
GOP stowaway vore en gudasänd vinst!
Förrådet i fritidshuset är byggt som ett 'T' med en meterlång gång närmast dörren så vi måste bubba gräsklippare, grill, båtmotor, trädgårdsmöbler förbi trädgårdsredskap och sågar som hänger på väggen, lika roligt varje gång! Att sen trappen är en halvmeter hög blir en extra krydda på bärandet;)
 
Rätt svar: X (2 hänglåspunkter)

Vår familj bor i ett 50-tals hus med garage i källaren. Garageporten har satts igen en gång i tiden och det som finns nu är en smal brant trapp ner till garagedörren.

Att släpa allt från gräsklippare och skottkärra till spadar och vattenslangar upp och ner för denna livsfara till trapp känns sådär. Framförallt när man vill involvera barnen i trädgårdsarbetet.

Att få möjligheten att förvara redskap och verktyg på markplan hade gjort en enorm skillnad hos oss.

Håller tummarna!
 
Litet radhus, med liten trädgård, med litet garage, betyder obefintligt uthus för förvaring av trädgårdsmöbler, redskap, barnens leksaker, grill m m som tillsammans gör utelivet så underbart. Ett litet förvaringsskåp skulle göra det hela ännu härligare
 
Svar: X, 2 hänglåspunkter
Vi har kolonilott med en ganska liten låda. Allt får inte plats och jag sprider verktygen över lotten och i vårt skjul. Skjulet är inte låsbart enligt kommunens märkliga bestämmelser. Det härjar i omgångar stora råttor i bruk av verktyg, så naturligtvis vore en sådan förvaring både perfekt och snygg. Något för grannarna att beundra.
 
Rätt svar: X (2 st)

Vi har ont om förvaring till trädgårdsredskap och med 3 barn blir de en hel del leksaker på tomten. Hade varit perfekt att kunna gömma undan dessa saker där i och få de rent och snyggt i trädgården. Dessutom med en snygg förvaringsbox 👍😄
 
Rätt svar: X (2 hänglåspunkter)

Motivation: Jag och min sambo flyttar från lägenhet till vårt första hus(!), ett hus som tyvärr saknar förråd och carport. Det råder ingen tvivel om att vi kommer ha dåligt med förvaring för trädgårdsredskap. Det hade varit riktigt bra att ha GOP Stowaway som bas där vi kan bygga upp vår trädgårdsredskap-arsenal inför sommaren! Vi har letat efter liknande produkter men inte hittat någon som är i närheten så praktisk och snygg som GOP Stowaway!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.