W
Behöver ca 500-800 kvm markduk/fiberduk till ett litet vägprojekt. Vet någon nått bra ställe att köpa detta i göteborgsregionen? Helst inte bredare rullar än 5 meter.
 
Skicka runt förfrågan på 2 st 2-metersrullar (150m) till bygghandlarna i närheten så ska du se att du får ett bra pris. Alla bygghandlare har dessa på lager gissar jag.
Jag gissar på att du får betala mellan 1600-2000 per rulle för dessa.
 
W
hade helst sluppit att hålla på med förfrågningar utan bara åkt och köpt på ett OK ställe. Men i värsta fall så får jag väll göra så.
 
Allt i Mark på Hisingen, GårdaJohan, Mölnlycke Trä, NilaHus. Varför inte Hornbach eller Bauhaus? T.o.m grusleverantörer har markduk. Det finns också olika klasser på duk så kolla det innan. Oftast är det klass 2. Jag brukar köpa hos Mölnlycke Trä eller hos NilaHus då de ligger nära och ger bra pris. Senast fick jag betala 6.25kr/kvm, men jag köper sällan mer än 50kvm åt gången.
 
Sverige är fantastiskt ! Nu visar det sig att tidigare ägaren till Nila Hus, xxxxx som lurat så många... Har startat nytt byggföretag med bulvaner. Lyckåsens Förvaltning AB, Lyckåsvägen 9, 438 54 Hindås, där han själv bor. Man kan se honom med nya projekt i Bollebygd där han kallar sig byggherre... Så varning i Bollebygd ni som ska bygga hus.
 
Redigerat av moderator:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.