Svar: X
Vi har X antal prylar att hålla reda på (som alla andra)
 
Svar: X

Då cykeln har blivit stulen 2 gånger, vore det bra med en GPS tracker.
Som student har man inte råd med en ny cykel varje termin, så med en ezTracker eXtreme skulle studentlivet bli lite enklare.
 
Svar X 120 dagar

Båt, bil, 4-hjuling , gräsklippare m m . Det finns mängder med stöldbegärliga prylar jag gärna skulle vilja ha GPS-märkta för att få en chans att hitta dem igen ifall tjuvarna hälsar på.
 
Alt X

Har letat en hel del efter spårsändare i absolut första hand för att ha koll på cyklarna men inte hittat något bra.Denna verkar ha det som jag letat efter men kan inte rubba familjens semesterkassa för att inhandla den. Kan bli dålig stämning trots bra pryl :)
 
X= 120 dar det är ganska så lång tid.

Det är mycket man skulle vilja sätta den på, men priset 2000:- gör ju att det blir lite overkill o sätta den på spaden.
Här får man kanske ha en keyfinder. Förhoppningsvis så finns dom kvar på tomten. Men min andra hälft brukar ställa dom under en gran eller nått så ibland är dom svåra o hitta.

Men trädgårdstraktorn är väl rätt i pris för en sån, den gömmer jag under en gran för att den inte skall rulla iväg.
Men storleken gör ju att den är relativt enkel o hitta.
 
D09
Svar x

Motivering

Håller på att utrusta mig och grabben för att kunna utforska skog och mark och varit inne på att köpa en gps klocka med sändare till han ifall han skulle komma bort och gå vilse.

En sådan portabel sändare hade kunnat lösa det problemet.
 
Svar X
Jag måste bära hatt för solens skull.
Det händer rätt ofta att jag glömmer var jag lagt den när den inte behövs!

Tänk där satt den,
Spårar hatten!
 
Svar: X, 120 dagar

När jag skickar paket med posten till släkten kan vi ha vår egen paketspårning. Och när Postmord meddelar att paketet tyvärr är borttappat kan vi tala om för dem precis var det är!

(Hoppas de 120 dagarna räcker)
 
Martin_B
Svar: X

Jag vill sätta den på min fru, så hon inte rymmer...
- något som det kommer finnas viss risk för ifall hon läser detta inlägg.
 
M
Svar X

Jag har tomtar på loftet som använder mina grejer när jag inte ser. Det vill jag ej veta av något mer.
 
Svar X
Efter att ha köpt vår första husvagn så har vi blivit utsatta för skadegörelse och stöld, dessutom har firman blivit tvungna att ha husvagnen inne för att fixa garantier. Jag har lärt mig att aldrig säga "det kan inte bli värre" så därför vore en sån här GPS tracker som plåster på såren om och när det händer...😳
 
Svar x, 120 dagar
Med en båtägande svärfar som snart fyller år skulle detta vara en strålande present att kunna lämna över!
 
Svaret är X, 120 dagar.

Jag skulle precis som alla andra här spåra min dyrgrip (son) med denna.
Skulle lägga den i hans ryggsäck när vi är bland stora folkmassor där han skulle kunna komma bort, vilket absolut inte får ske!
Övrig tid skulle jag ha den i bilen.
 
Svar: X

Behöver ha koll på snipan (inte frun då typ) :)
 
Veckans vinnare är Slacker som vi hoppas kommer att spara en hel del bränsle och sömnlösa nätter på vinsten. Stort grattis! :D

Motivering: Den där skulle spara både tid och pengar mot att hoppa in i bilen för att köra ut till stugan bara försäkra mig om att fyrhjulingen står kvar där den lämnades. Inga fler sömnlösa nätter, inga fler dyra drivmedels räkningar men framför allt mer kvalitetstid!
 
  • Gilla
slacker
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.