Jag ringde på den och det är 9.500 som gäller
 
Ja, det är en Lini och ett väldigt bra pris. Även bra pris på kantputsen han säljer.
 
Bandputsen var borta efter 1,5 timmar ...
 
Gammal grön planhyvel av märket Goteneds med reglage och handtag, uppställd utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Hyvel av en modell jag aldrig sett. Troligen bara rikthyvel men OM den också kan planhyvla är den ju jätteintressant.
 
Lambr1 skrev:
[bild]

Hyvel av en modell jag aldrig sett. Troligen bara rikthyvel men OM den också kan planhyvla är den ju jätteintressant.
Väldigt läcker oavsätt! 😍 50-talsindustridesign?
 
  • Gilla
Lambr1
  • Laddar…
trattalask
Blocket: Träsvarv, spånsug, kontursåg, Bandsåg http://www.blocket.se/vi/73240298.htm
2800kr för allt. Måste va ett klipp, hade kört ifall jag haft möjlighet.

Begagnad bandsåg från INCA i ett arbetsrum, annonserad för försäljning online.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
J
nanowire skrev:
Väldigt läcker oavsätt! 😍 50-talsindustridesign?
Tillverkad i Götene av Göteneds Mekaniska. MYCKET gjutjärn (gjutet på samma fabrik, formarna fanns kvar fortfarande på slutet av 90-talet ) och kräver bra lyftmöjljghet. Stabil🙂
 
  • Gilla
nanowire
  • Laddar…
  • Gilla
Lambr1
  • Laddar…
Här har vi ett projekt för den som har plats. Men att döma när man läser i många trådar så är de flesta lite trångbodda.
Men har man platsen så får man rätt mycket såg för pengarna :) http://www.blocket.se/vi/71683409.htm
Stor industrisågmaskin i ett snickeri med material och verktyg i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
Ola C skrev:
Alla som frågar om en lämplig förstafräs. This is da shit. Väldigt billig, hade hämtat på studs om jag bott i närheten...och då äger jag redan 3 fräsar :)

[länk]

[bild]
Har ju redan 2 fräsar men lite sugen blir man!
 
Om inte klockan varit mycket så hade jag hämtat den direkt. I morgon eftermiddag lär den ju vara borta...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.