Vinn avancerad spårsändare som håller koll på dina prylar

ezTracker eXtreme 10 000 maH GPS-sändare med magnet och knappar visas från två vinklar.

GPS:erna blir allt mer raffinerade samtidigt som de sjunker i pris. Det gör att det plötsligt blir enkelt att kunna spåra sin bil, båt, husvagn, robotgräsklippare eller annan stöldbegärlig produkt i hemmet. Denna veckan har en person chans att ta hem en riktigt avancerad GPS tracker. Den kallas för ezTracker eXtreme 10 000 maH och har flera smarta funktioner - den kan exempelvis larma till din mobiltelefon om den rör sig utanför ett visst område. Sändaren fästs med en magnet till objektet du vill spåra.

Totalt värde cirka: 2 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför du skulle ha nytta av en ezTracker eXtreme.

Fråga: Vad har ezTracker eXtreme 10 000 maH för standby-tid?


1. 60 dagar
X. 120 dagar
2. 240 dagar

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 19 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Prylstaden. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Prylstaden för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: X

Jag har precis köpt en ny dyr cykel till mitt barn och skulle verkligen behöva ha lite koll på den då den förra fick "fötter"... :p
 
S
Svar X

En sån här skulle vara perfekt för en småbarns familj med många cyklar, mopeder och liknande. Barnen lånar ofta ut cyklar till kompisar, eller lämnar cykeln nånstans och flera dagar senare har de ingen aning om var de är.
 
Svar X

Om man nån gång har fått stulit en bil, så vill man gärna ha den möjlighet till extra koll i framtiden!
 
120 dagar
Tänkte det kunde vara skönt att ha på crossen i garaget så man kan sova lugnt nu när det är sommar
 
Svar: X
Har köpt ny båt och vill verkligen ha koll på dyrgripen i sommar !
 
Svar X: - 120 Dagar.

Den där skulle spara både tid och pengar mot att hoppa in i bilen för att köra ut till stugan bara försäkra mig om att fyrhjulingen står kvar där den lämnades.
Inga fler sömnlösa nätter, inga fler dyra drivmedels räkningar men framför allt mer kvalitetstid! (y)
 
svar X

Bilen båten och Robotklipparen samt hyrbilen när man parkerat i utlandet då utlandsurfen blivit billigare !
Förslag till tillverkare att hyra ut med slalompjäxor...lätt hitta varandra i liftsystemet
 
Svaret: X.120 dagar

Motivering: Om man byggt en bil i flera år, så vill man kunna följa varje spår, så den inte fötter får.
 
Svar 120 dagar

En gps tracker vore perfekt för tantens gamla jänkare, då den är värd en del pengar.
 
X är svaret ! Lång bra tid för att söka rätt på saker...

Hej, ja nog är den bra till alla köpta dyra saker MEN det finns det som för mig är viktigare.

Att inte hitta nycklar, plånböcker mm när ens man glömmer var de är förvarade, kanske rent av fallit ner mellan bilsäten mm. Det har hänt några gånger och det är frustrerande när de skall användas och givetvis med tidsbrist !

Tänk att få sätta en sån där i nyckelfodralet eller plånbok och vips så vet jag VAR det är !

På bilen är också ett bra alternativ för på stora parkeringar hittar man den inte så lätt, sen stöldrisk finns ju också.

Hälsningar
intrestin
 
Svar: X

Vore grymt bra för att hålla koll på båten!
 
X 120 dar

Bra så jag larmas när våra gräsklippare, fåren, rymmer från hagen.
 
Alt X

I princip vad som helst kan användas som nyckel för att ta sig in i vår folkabuss. Paniken om den skulle bli stulen skulle med en gps-tracker snabbt omvandlas till ljuvlig hämnd när man kan ringa polisen och säga exakt vart bussen finns!
 
Svar: X 120 dagar

Jobbar mycket själv så det vore bra om någon annan kunde ha koll på mig ifall något skulle hända.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.