kulle
Jag har oxå köpt S106 för 999:- tror dom har haft kampanj två gånger sen i höstas på den.
 
  • Gilla
Nils-Orvar
  • Laddar…
E
S106 har aldrig kostat 999:- på Jula. S800 däremot, som är samma sats utan block- och lednycklar, kostar 999:- titt som tätt.
 
S
Är Metabo KGS 216M V2 och bordet Metabo KSU 251 på Bolist värt 2990? Eller är Bosch GCM 8 SJL Med Stativ för 3950 bättre? Vad ska man satsa på?
 
Om du ska ha grejerna i 10 år; en tusenlapp extra för att slippa svära över eventuellt glapp. Enkelt val.

Jag köpte gcm8 för 6 år sedan. Helnöjd!
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Emil_K skrev:
S106 har aldrig kostat 999:- på Jula. S800 däremot, som är samma sats utan block- och lednycklar, kostar 999:- titt som tätt.
Jag har inte köpt den på Jula.....
 
Stadsfiskalen skrev:
Är Metabo KGS 216M V2 och bordet Metabo KSU 251 på Bolist värt 2990? Eller är Bosch GCM 8 SJL Med Stativ för 3950 bättre? Vad ska man satsa på?
Åk till butik och känn, det är bara du själv som kan avgöra om du anser skillnaden värd priset. Jag var själv inne på Metabo men efter att ha känt på det i butik så blev det Bosch och enligt mig ger Boschen en mycket högre kvalitéts skänsla MEN egentligen tror jag att Metabo hade kunnat göra mitt jobb mer eller mindre lika bra.
 
  • Gilla
mahus
  • Laddar…
Något blev köpt men inte ett verktyg, köpte ett badkar.
 
Ett Skanskabyggt hus från 1959. Orginalinrett så det borgar ju för utökat verktygsbehov :D
 
kulle
Emil_K skrev:
S106 har aldrig kostat 999:- på Jula. S800 däremot, som är samma sats utan block- och lednycklar, kostar 999:- titt som tätt.
Jag har köpt den på jula för 999:- med block o led nycklar , om du sen tror mig eller inte bryr jag mig inte om.
 
Det stämmer, jag har också köpt den större satsen för 999:-
 
  • Gilla
kulle
  • Laddar…
Det finns även en Bacho-sats mitt emellan med några block- och lednycklar i locket (samt även en med polygrip). Kan den heta ngt med 92?
 
kulle
Ja det kan vara en djungel ibland med verktyg där det är små variationer mellan olika satser.
För att vara på den säkra sidan så gick jag ut o kollade , det står S106 på min.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.