Några sådana måste jag ha. Matchar ju bänkskivan.
 
Är det någon sverigedemokrat som börjat räkna om priser från euro till kr ?
 
  • Gilla
cyb och 1 till
  • Laddar…
Krilleman
Satt precis och kikade på lite hus på Hemnet. Det är ju alltid lika roligt att stirra på landets VVS-installationer.

Men hur tänkte säljaren här? Radiatorn hänger i luften efter någon vägg har blivit nertagen, och slangarna till duschkabinens blandare orkade man inte proppa i anslutningen. Dom slog sönder kabinen istället och lät blandaren vara. Samma sak som proppat! :wow:

Badrumsinteriör med en fristående radiator och en trasig duschkabin vid en blå vägg samt en vit toalett och handfat.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
martinradbo och 5 till
  • Laddar…
Äh, fram för mer kreativitet i husbyggandet! Det är ju iaf originellt! :)
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
krilleman_215 skrev:
Satt precis och kikade på lite hus på Hemnet. Det är ju alltid lika roligt att stirra på landets VVS-installationer.

Men hur tänkte säljaren här? Radiatorn hänger i luften efter någon vägg har blivit nertagen, och slangarna till duschkabinens blandare orkade man inte proppa i anslutningen. Dom slog sönder kabinen istället och lät blandaren vara. Samma sak som proppat! :wow:

[bild]
Om man bockar rören lite så får man ju golvvärme...
 
  • Gilla
Krilleman och 1 till
  • Laddar…
Värmer så gott när man sitter och skiter...
Inte konstigt att huset blev till salu, om ni förstår vad jag menar.
 
krilleman_215 skrev:
Satt precis och kikade på lite hus på Hemnet. Det är ju alltid lika roligt att stirra på landets VVS-installationer.

Men hur tänkte säljaren här? Radiatorn hänger i luften efter någon vägg har blivit nertagen, och slangarna till duschkabinens blandare orkade man inte proppa i anslutningen. Dom slog sönder kabinen istället och lät blandaren vara. Samma sak som proppat! :wow:

[bild]
Äh, varför inte bara erkänna!

Du har inte råd att betala de 15 miljonerna de ville ha för detta slott,
och därför hittar du massa små negativa detaljer att anmärka på ;)

Ungefär så ser det ut hemma hos oss också :p
 
harry73
Jag tycker om hur den blåa väggen är lite grönaktig bakom toastolen :)
 
  • Gilla
MagHam
  • Laddar…
O
De värsta är att luckan till skåpet fattas... Hur kan man bara slarva med en sådan sak? Nu kan min saker bli dammiga.
Ett mycket värre problem en att elementet inte sitter fast, bara man inte rör det så är det lugnt! Slangarna är ju pluggade de sitter en dusch... Inga problem alls. Man ska inte hålla på å pilla på allting...

:p :D
 
O
harry73 skrev:
Jag tycker om hur den blåa väggen är lite grönaktig bakom toastolen :)
Undra om del kan klassas som dolt fel? :p
 
Odjuret skrev:
Undra om del kan klassas som dolt fel? :p
Och vad har man försökt dölja?
 
Krilleman
krilleman_215 skrev:
Önskar man köpa detta (15 miljoners slott?) så bör man nu skynda på, det finns en sugen budgivare som lagt 1,000,000:- i skrivande stund.

Poolen känns ju också lite suspekt. Men vad vet jag... :wow:

[länk]
Tycker "altanen" borde varit med på egen planlösningsbild iom att den var större än huset...
 
Dom har inte ritat in det fristående elementet i planlösningen. och varför har de en presenning i poolen?
 
Och lastpallarna på altan orkade man inte flytta på heller xD
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.