• Gilla
camaro1969
  • Laddar…
Nä, bara bojkotta en sån firma.:thumbdown:
 
  • Gilla
johel572
  • Laddar…
En liten anmälan till Konsumentverket kanske? :)
 
F
Har bara positiv erfarenhet av Skruvgrossisten/Proffsprodukter. Fick 10 lådor A4 trallskruv i fel dimension och det hanterades föredömligt. Att det var jävligt bra pris (typ -30% på Byggmaxpriser) gör det inte sämre. Dock blir man lite fundersam till prissättning mella de båda sidorna? Jag är hursom inget annat än nöjd.
 
Paul Sellers rekommenderade för en tid sen raspar från Tome Feteira, ett företag i Portugal. Någon här som köpt av dom? Har skickat mail men väntar på svar än. Några bättre raspar i olika grovlekar skulle behövas, trött på skräpet man hittar i affärerna.

http://www.tomefeteira.com/wood_rasps.html
 
Vad är skillnaden mellan tomefeteiras maskinhuggna raspar och andra maskinhuggna.
Man vill helst undvika det mönster som dessa maskinhuggna raspar har. Ger ränder när man fillar rakt fram vilket man ibland måste göra. Därför är det så skönt med handhuggna för dom ger inte ränder. Finns maskinhuggna med random mönster vilket borde ge en skön känsla vid användning
 
Priset och kvalitén i själva metallen förmodar jag, rasparna sägs vara bra gjorda och räcker länge innan de blir slöa. Får se själv, drog iväg en beställning på 4 raspar och 3 metallfiler.
 
DennisCA skrev:
Priset och kvalitén i själva metallen förmodar jag, rasparna sägs vara bra gjorda och räcker länge innan de blir slöa. Får se själv, drog iväg en beställning på 4 raspar och 3 metallfiler.
Beställde du direkt från feteira då? Finns det en prislista? Det fanns lite och önska när det gällde den hemsidan..
 
Jo det är gammaldags, blir att skicka mail
 
Mikael_L
Lillkorpen skrev:
Glad Påsk önskar Fastfix&Makita

[bild]
Går den att få med goda öl istället?
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
snowjim skrev:
Bra pris på hyfsat komplett sats :

Länk: Bachosats

Jula : 1499 kr
Då tycker jag det är på sin plats att även tipsa om denna, som jag troligen hellre valt själv :
http://www.clasohlson.com/se/Verktygssats-Kamasa-92-delar/40-8865
Kamasa 92-delars verktygssats i öppen blå förvaringsväska visande nycklar, hylsor och skruvmejselbits.
Kamasa 92-delars för 999:-
Men man måste vara eller bli CO-medlem dock.
 
Mikael_L skrev:
Då tycker jag det är på sin plats att även tipsa om denna, som jag troligen hellre valt själv :
[länk]
[bild]
Kamasa 92-delars för 999:-
Men man måste vara eller bli CO-medlem dock.
Jag har den och hade tidigare Bahcon men föredrar också Kamasan (även fast den saknar några fasta nyckelstorlekar jmf Bahco).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.