snowjim skrev:
Vad tror ni om detta :

[bild]

Vet att batteristorleken inte är direkt imponerande men jag har ju klarat mig bra på 1.5 tidigare utan känt av något extra behov(har en Bosch 14.4-2-li 2x1,5Ah och en Makita 18v 2x1,5Ah enklare).

Eller finns det bättre deal på liknande produkt?

Det där är ju en "Plus", inte samma som de vanliga LI-2. 13 mm chuck, stark som de vanliga 18V och varvar dessutom lite mer (1900 rpm). Jag är riktigt nöjd med min 😊
 
Redigerat:
  • Gilla
tobbbias
  • Laddar…
20% på allt idag på proffsproduktershop.se enligt mail med koden 2020
Har ingen aning om hur priserna på verktyg
 
nino skrev:
20% på allt idag på proffsproduktershop.se enligt mail med koden 2020
Har ingen aning om hur priserna på verktyg
Fungerar fint! Tack!

"Påsk special 20 % rabatt på allt i shopen (20%)"

Beställde en hel massa skruv (och väska) till MYCKET bra priser!
 
Beställde väskan där i fredags till samma pris (tom 25 öre billigare ;) ) utan rabatt.

Dom har alltså höjt priserna med för att sedan ge 20% rabatt?
 
Då är det väl bara att koppla in Konsumentverket då. Jag beställde just en väska med inomhusskruv också...

Kan du tänka dig att dela med dig av "bevis" om det skulle behövas?
 
Redigerat:
Tyvärr ar dom 30% dyrare än toolab på alla verktyg
 
  • Gilla
camaro1969 och 1 till
  • Laddar…
Krilleman
Beijer hade 15% på hela sortimentet under långfredagen (gällde även på kampanjerna).

Lite sent att tipsa om det nu dock :confused: :surprised:
 
Är den riktiga tipstråden (länktråden) helt död?

Tycker att sen tråden delades till en "Tips" del och en "Diskussions" del hamnar alla tips här istället.
 
Ja ingen ordning.
Jag tyckte det var bättre när allt var i samma.
Men det är kanske bara jag.
 
  • Gilla
Kromo och 1 till
  • Laddar…
Ja men då kan man ju undra varför den delades...?

Tycker även som nämnts innan att tipsen och länkarna är färre nu än innan men det kanske bara är jag.
 
Dizzy84 skrev:
Ja men då kan man ju undra varför den delades...?.
Tanken var att åstadkomma liknande som finns på vissa andra forum d.v.s en mer strukturerad fynd tråd. Många gånger pratas det om mycket annat runtom fynd ex så är det inte ovanligt att man frågar efter specifika fynd och det är inte heller ovanligt att ett fynd resulterar i par sidor av nonsens som bara en mindre grupp är intresserad av.

Visst kan man tycka att folk bara ska hoppa över grejer de inte är intresserad e av men har men direkt mail notifiering så blir det lätt att man går in för varje (i det fallet) nonsens post som postas. Och visst åter igen kan man kanske tycka att man inte behöver ha direkt mail notifiering men det har vi redan konstatera att i vissa fall kan det vara avgörande.

Uppdelningen fungerar förträffligt bra på andra forum där jag håller till men här fungerar det uppenbarligen inte.

Troligen kommer trådarna slås ihop.
 
F
pianist skrev:
Hej hopp!

[länk]

[länk]

Vet ni på rak arm om dessa har samma batterier?
Det skall det absolut vara men ställ frågan i Makita nörd tråden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.