Svar: X

Jag har en hel källare som behöver målas. Har funderat på Beckers silikat. Även fått begagnade utemöbler som behöver fräschas upp och en stor altan som ska oljas. Vinner jag hjälper det en bit på vägen så kan jag göra något roligt med mina döttrar för pengarna istället 😊
 
Fina filmer med målartips! Jag ska följa dom till punkt och pricka när vi ska måla om mormors hus i sommar. Svaret är X!
 
Svar: X
Mamma har köpt nytt landställe som behöver en hel del fix och färg! Denna vinst skulle vara till stor hjälp!
 
Rätt svar: X

Har precis köpt ett nytt hus där uterummet ser helt bedrövligt ut till ett annars så vackert hus. Inte en enda färgton som stämmer med övriga huset, så 3000:- skulle absolut komma till fantastisk nytta.
 
x vartannat år

Staketet har rasat ihop efter 30 år och behöver förnyas och naturligtvis målas, så det blir snyggt och prydligt igen.
 
Matzeball
Svar x
Vi har målat om det mesta inomhus i vårt nyköpta gamla hus. Kassan börjar sina och vi har mycket kvar att göra t.ex. fönstren som inte skötts om sedan anno 1951. Beckers Perfekta Fönsterfärg skulle vara perfekt för oss och våra fönster eftersom vi gillar vattenbaserad färg. Vem vet, kanske Beckers levererade färgen den gången. Det var ju ett anrikt företag redan på den tiden.
 
Redigerat:
Svar: X
Fasaden, fönster och balkongen på mitt radhus från 70-talet är i stort behov av ommålning, dessutom behöver garage, uteplats och fönster i familjevillan från 50-talet där min mor bodde ensam tills hon gick bort för snart tre år sedan ommålning, så lite färg från Beckers skulle vara ett mycket välkommet bidrag
 
Svar: X

Motivering:
Ramlade ner från stegen då jag skulle måla takpaneler för 1.5 år sen och har sen haft förbud mot att stå på stege från den andra hälften. Så nu går en del pengar till lifthyra så ville underlätta med lite vinner färg!
 
A
X. Vartannat år
Har en stuga med STORT renoveringsbehov. Måste börja måla om fasaden annars vägrar barnen följa med ut till stugan.
 
Svar: X. Vartannat år

I stort hus från 1850-talet med 17 meter staket runt altan/bro behöver jag all hjälp jag kan få med färg. Behöver också hjälp med att skrapa den gamla färgen men den ingår väl inte i vinsten?!
 
Svar X

Det finns presentkort och sen finns det PRESENTKORT, detta är just det jag skulle uppskatta till 100% att få vinna - kvalitet kostar och Beckers är kvalitet :)
Vad är det jag inte skulle behöva måla? Jag har trädäck, uterum och fasad samt alla dussintals småprojekt som väntar på målning nu när våren knackar på dörren.
 
Svar X - Vartannat år

Vi flyttar strax in i ett radhus med en eftersatt ledsen grådassig terrass
Med stort behov av olja från Beckers, i stora lass!
Lite hjälp på vägen mot finare färg vore gött
är ganska trött på Falu-rött.

Johan Eriksson
073 - 8439 160
 
SVAR X

Har ett trästaket runt tomten som behöver målas om. Så detta blir en bra hjälp på traven:)
 
Svar X
Ska tvätta & måla/lasera ett gammalt staket... kommer bli sååå snyggt,
Så lite färg från Beckers sitter som en smäck 😃
 
Svar:X

Vartannat år?
Uppgiften borde inte vara så svår,
Ändå har vi missat detta när vi flyttat från stan,
Skulle verkligen behöva fräscha upp vår altan!
Sedan lovar vi att hålla efter och tvätta
Så att ingen mer behöver oss rätta.
Vi vore sååå glada om vi färgen får,
Välkomna allihop på altanparty här i vår!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.