Köpte en förra veckan, upplevde att minin hade mycket bättre låsanordning. Handtaget är fast på minin på originalet är det ledbar, vet inte om det är positivt eller negativt ännu.

Storleksmässigt vet jag inte om det är någon större vinst gör min del.
Jag har några stora väskor som jag sorterat upp som "inomhus", "utomhus", "spik och dyckert" och "gips, betong och plåt"

Mini väskan har jag fyllt med lite elmaterial :)
 
Köpte två på Beijer idag. Känns bra.
Nu ska jag bara jaga rätt på några askar också...
 
Jimmu skrev:
Köpte en förra veckan, upplevde att minin hade mycket bättre låsanordning. Handtaget är fast på minin på originalet är det ledbar, vet inte om det är positivt eller negativt ännu.

Storleksmässigt vet jag inte om det är någon större vinst gör min del.
Jag har några stora väskor som jag sorterat upp som "inomhus", "utomhus", "spik och dyckert" och "gips, betong och plåt"

Mini väskan har jag fyllt med lite elmaterial :)
Hehe kusligt likt min fördelning jag har kallat mina väskor för: Inomhus, Utomhus, Spik och dyckert samt Montageskruv
 
  • Gilla
Jimmu
  • Laddar…
iSnobben skrev:
Hehe kusligt likt min fördelning jag har kallat mina väskor för: Inomhus, Utomhus, Spik och dyckert samt Montageskruv
Började lite smått med allt blandat i en och samma lådan, sen blev det en för utomhus och en för inomhus,?sen hrbdet bara rullat på.
Riktigt smidigt om man ska skriva något utomhus, då tar man lådan som är avsedd för det och går IT och skruvar :)
Samma när man ska hjälpa någon, slipper man att dra på flera olika lådor :)
 
Jimmu skrev:
Började lite smått med allt blandat i en och samma lådan, sen blev det en för utomhus och en för inomhus,?sen hrbdet bara rullat på.
Riktigt smidigt om man ska skriva något utomhus, då tar man lådan som är avsedd för det och går IT och skruvar :)
Samma när man ska hjälpa någon, slipper man att dra på flera olika lådor :)
Hehe återigen har vi gjort väldigt lika, senaste tillskottet var lådan för spik och dyckert eftersom det har börjat bli lite tomma askar vid det här laget.
 
Tänkte köpa några Cutters CS idag för att fylla utomhuslådan.
Vilka dimensioner använder ni hemmapulare oftast? Andra utomhusskruvar som är bra att ha?
 
Redigerat:
Utomhus går det nästan bara 5x60, 5x80, 5x100, trallskruv 42 och 55 långa samt ankarskruv. För min del iaf.
 
  • Gilla
degas
  • Laddar…
Det låter som vettiga val.
 
Blev ett gäng från Verktygsproffsen, som har rätt bra priser på framför allt Cutters CS.
Om nån vill bli av med de minsta askarna (102), så tar jag tacksamt emot dem. ��
 
iSnobben skrev:
Hehe kusligt likt min fördelning jag har kallat mina väskor för: Inomhus, Utomhus, Spik och dyckert samt Montageskruv
Mina är märkta med 1-6 och kommer f..n inte ihåg vad som är i vilken låda utom 1. Är nog läge att ta efter er i märkningen ...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.