Har inget med dessa utvecklare att göra och har själv betalat för tjänsten.

Men som mig, Apple-fan sedan 1988, jobbar med dator varje dag men fattar inget om programmering, kör Telldus net och Telldus v1, äntligen en tjänst som gör Dashboard, enkelt som jag önskat..
Kolla, tre dagar fritt... http://templight.se
 
Är det bara jag som tycker sidan ser lite ofärdig ut?

Inga screenshots på hur det ser ut, ingen info om kostnad, endast en Gmail som kontakt, ingen info om företaget, ingen info om hur de behandlar din personliga data, ingen app för mobil osv.
Nej innan det finns mer info än idag så tänker inte jag registrera något konto där.

Mvh Carl.
 
"Templight" var på banan för 4-5 år sedan, testade då själv den, om jag inte minns fel, var det före Telldus hade introducerat sin händelsestyrning. Sedan blev det en betaltjänst, och verkade ha somnat in, nu har utvecklaren fått ny energi med sin sida.

Killen bakom sidan skriver även på Telldus forum:
http://forum.telldus.com/viewtopic.php?f=22&t=6575

Har noterat att Telldus söker frontend-utvecklare, Telldus har utlovat förbättringar på sin app så det lär nog hända lite med den, utveckling på den har släpat efter en hel del imho.
 
Redigerat:
  • Gilla
kysan
  • Laddar…
Köpte en Lenovo Tab för 555:-, fungerar oväntat bra med vissa buggar... Lenovo Tab monterad på vägg som visar tid och väder på hemskärm med färgglada ikoner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
etompau skrev:
"Templight" var på banan för 4-5 år sedan, testade då själv den, om jag inte minns fel, var det före Telldus hade introducerat sin händelsestyrning. Sedan blev det en betaltjänst, och verkade ha somnat in, nu har utvecklaren fått ny energi med sin sida.

Killen bakom sidan skriver även på Telldus forum:
[länk]

Har noterat att Telldus söker frontend-utvecklare, Telldus har utlovat förbättringar på sin app så det lär nog hända lite med den, utveckling på den har släpat efter en hel del imho.
Mmm, gillar allt som Telldus vill att man ska beta-testa, Sonos & Verisure etc, men vill ha det snyggt. Tar detta så länge.... och hoppas Telldus gör en riktigt bra "Dashboard" av allt...
 
Såg nu att sista uppdateringen av Imperihome innehålller stöd för Tellstick. Testade det precis och det ser ut att fungera bra.
 
  • Gilla
RilleRock och 1 till
  • Laddar…
RilleRock
Imperihome var riktigt bra till både mitt tellstick och diverse kameror.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.