KnockOnWood skrev:
Begriper som sagt inte logiken i ditt resonemang :confused:
Nattligt pladder när man egentligen borde sova..

Det jag menar är att alldeles för många köper sina grejer på vad andra tycker och för grupptrycket. De flesta av mina trotsiga sidospår har gått åt skogen men ordnat sig. Vet inte HQ's kunder vågar erkänna för sin omgivning om det skulle uppstå ett fel. Kanske är HQ så bra som alla säger?
 
Jag tycker ofta folk som köper billiga kinakopior inte klarar av att höra sanningen om sina produkter. Det första man får höra är "men den har ju garanti" vad gör det om produkten är obrukbar 50% av tiden och Svenne i svängen som tagit hem ett gäng kinamaskinerna inte vet hur han skall fixa skiten
 
Finns ett test på jag såg på¨nätet ( Expressen?) där man testat ett antal automowers.
Inte så smickrande för en del.
Både störande system sinsemellan och "rymmare" finns..
Själv blev jag i bil påkörd av en "rymling" förra sommaren. En kinamaskin som enl testet hade lätt att tappa orienteringen.
.Köpe en automower f hösten, (tysk) annat fabrikat är grannens just pga ev störningsrisken...
Hur den fungerar?
Ingen aning, inte installerat den ännu.
 
WilleR skrev:
Finns ett test på jag såg på¨nätet ( Expressen?) där man testat ett antal automowers.
Inte så smickrande för en del.
Både störande system sinsemellan och "rymmare" finns..
Själv blev jag i bil påkörd av en "rymling" förra sommaren. En kinamaskin som enl testet hade lätt att tappa orienteringen.
.Köpe en automower f hösten, (tysk) annat fabrikat är grannens just pga ev störningsrisken...
Hur den fungerar?
Ingen aning, inte installerat den ännu.
Förstår att du använder ordet automower för att generellt beskriva robotgräsklippare.
Men för ordnings skull är det namnet på HQ:s robotklippare.
 
Ok, hädanefter "robotgräsklippare".
Vad säger SIS? Finns det ett godkänt namn på dessa självkörande gräsklippare?
 
Miniatyr-monster-maskiner?

Snart ställer de väl till med eldsvådor också,
liksom andra high-tech apparater med modernaste batteritekniken.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.