Svar: X. Norman Foster

Motivering:
Mitt hus är väldigt likt ett hus byggt av lego. Fyrkantigt och med vassa kanter, med detta handfat skulle det runda av de skarpa kanterna!
 
X. Norman Foster

Det här handfatet vore perfekt för att sparka igång vår badrumsrenovering, att använda som inspiration för utformningen av den andra inredningen.
 
X. Norman Foster

Vi har en liten toalett med ett stort klumpigt handfat som vi länge pratat om att renovera. Det stora handfatet sticker ut i dörröppningen med sina breda hörn. Vill vi byta till ett litet handfat? Nej nej det vill vi inte.

Här har vi ett vackert handfat som med sina runda former är både rymligt och slank i formen samtidigt. Med detta handfat kan vi få en fin toalett med ett vackert handfat som man inte stöter höften i varje gång man går in genom dörröppningen.
 
Snyggt o stilrent
 
Svar: X Norman Foster

Motivering:
Riktigt riktigt snyggt handfat som skulle passa bra istället för det fula vita handfat vi har på vårt "rosa" 70-tals toalett i dag!
 
Svar: X Norman Foster

Jag har några stenskivor liggandes som jag inte haft en aning om vad jag ska göra med. Nu har jag en ide om att bygga en rustik kommod och använda stenskivan på den, göra hål för detta tvättsäll och en kran.
 
Svar: X Norman Foster

Laddar för fullt för att göra badrummet på övervåningen, och ett så här snyggt handfat skulle definitivt göra ett rejält lyft för rummet.
 
borjerik
Svar: X Norman Foster
Vilken dröm! Här sitter vi och tittar efter ett nytt tvättställ till vår nedre toalett och vill ha ett lite mer exklusivt - så finner vi denna tävling. Vore SÅ kul att vinna det!
 
Svar: X Norman Foster

Detta nätta men rymliga handfat hade passat perfekt i vårt lilla fuktskadade badrum som vi snart skall renovera!
 
Svar X Norman Foster
 
Svar: X Norman Foster

En vacker organisk tvättskål från Norman Foster
På bara knän jag ber till Pater Noster
Tänk att få denna skål
Med eller utan tvål
Till bygget det skulle minska mina utgiftsposter!
 
Oj glömde motivera

Svar X Norman Foster

Min hustru har fått pippi på såna här handfat och det vore mycket trevligt att kunna överraska henne med ett sånt här fint designhandfat eftersom resten i badrummet kommer vara rätt standard men då har vi iallafall ett finfint handfat som kommer vara badrummets höjdpunkt ☺
 
X Norman Foster

Jag har tagit över min pappas sommarstuga som har ett badrum med många hemmagjorda lösningar gällande vvs, vattenrör kors och tvärs och av olika material. Jag ska nu göra ett försök att snygga till badrummet med nya rör, tvättställ och tvättställsblandare.

Ett tvättställ av denna modell skulle verkligen höja intrycket från beige till elegant.
 
Svar: X

Motiveringen:
Mitt badrum ska renoveras då jag haft ett läckage hemma och jag har haft en tanke kring hur jag vill ha det. Tanken var att ha en hemmagjuten betongskiva med just ett handfat i samma stil som i denna tävling. Vore kul att vinna och få lite hjälp på traven med både kostnader och designen.
 
Ser att jag missade svaret på frågan, det ska vara alternativ X
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.