Vinn designhandfat med mjuka linjer

Designhandfat från Duravit Foster på bänkskiva utan blandare, mjuka linjer, exklusiv känsla.

Ett enkelt sätt att lyfta intrycket av badrummet är att skaffa ett lite mer exklusivt handfat. Duravit Foster Tvättställsskål med bräddavlopp har en lite annorlunda form som gör att det sticker ut från mängden. Veckans vinnare tar hem just ett sådant, i klassiskt porslin, från Bygghemma.

OBS: Blandare följer inte med i tävlingspriset, och det rekommenderas att du kombinerar tvättstället med en hög sådan, alternativt väggmonterad.

Totalt värde cirka: 5 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför du skulle ha nytta av ett nytt tvättställ.

Fråga: Vad heter designern


1. Daniel Foster
X. Norman Foster
2. Foster Adam

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 31 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Bygghemma. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Bygghemma och Duravit för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: X

Motivering... det är helt enkelt för snyggt för att inte vilja ha handfatet 😀
 
X. Norman Foster

Jag sitter och filurar på hur man på ett sparsamt sätt kan fräscha till vår gästtoalett utan att det bränner hål i plånboken. Detta handfat på toppen av en enkel kommod skulle bli fantastiskt fint.
 
Svar: X Norman Foster

En perfekt present till min dotter som just håller på att bygga sitt drömhus!
 
Svar:X

Motiveringen lyder:
Med vackra former mitt badrum den försköna och minna händer den rengöra!
 
Svar:X

Motivering: extremt snyggt handfat! Passar som handen i handsken i våran gästtoalett
 
Svar: X. Norman Foster

Motivering: Perfekt present till min mamma som skall fixa till sitt badrum.
 
Tack byggahus.se för ovärderliga tips, länkar och inspiration till oss rookies på området! Vi bygger just nu hus i norra Lappland och det skulle vara en njutning att få tvätta händerna i en sådan här designpärla när vi äntligen får flytta in i vårt nybygge i början av nästa år.
 
Kan inte bli bättre till renoveringen av mitt badrum... mjuka former ska det vara där och detta på en snygg kommod med en lite gammaldags kran till ett frisående badkar blir en höjdare.
 
svar:X.
vi behöver två för vi byggeren till våning på huset och den nya övervåningen ska få ett stort badrum med två handfat. just nu är det bara ett stot hål med reglar kors och tvärs där badrummet ska ta form.
 
var: X

Motivering: Detta handfat vore något som skulle passa som handen i handsken när vi river ut vårt badrumt i vårt gårdshus.
 
Svaret är x Norman foster

Min motivering lyder att jag håller på att bygga ett helt nytt hus och de handfatet skulle passa jättefint inne på lilla toaletten i master bedroom👍👍.
 
Svar: X. Norman Foster

Motivering: Vår gästtoalett har kvar sitt 70-tals stuk,
med orangeblommiga tapeter, som nästan gör en sjuk.
Med handfatet som utgångspunkt, får renoveringen ta fart,
Att behovet är akut, är alldeles uppenbart.
 
Svar: x
Ett fantastiskt vackert handfat. Vi håller precis på att renovera i badrummet och vi har hittat både tips och inspiration på byggahus.se Ett sånt här handfat skulle sitta som kronan på verket. Det vore otroligt kul att få visa upp vårt nya badrum för vänner med den här porslinmöbeln i centrum. Som ambassadörer för byggahus.se vore det extra kul att berätta hur handfatet blev vårat.
 
Svar: X. Norman Foster.

Håller på att färdigställa huset samt badrum å frugan har dyr smak så hade varit kanon å vinna vasken så kan man lägga pengarna på något annat =)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.