Quickstopp super,hade behövt en motorsåg så jag äntligen kan sågs upp totempålen som dom gamla husägarna hade satt ditt av nån lustig anledning....
 
svar X - QuickStop Super

Detta hade ju varit perfekt till våran oxelhäck på 150 meter som ska radikalskäras inom kort och väven 4 små äppleträd så tomten blir lite mindre vild och yngre.
 
Svar: X. QuickStop Super

Som ägare av en mindre skogsfastighet förenar jag nytta med fritidsnöje och naturupplevelse i mitt skogsbruk. Av omsorg om miljön, omgivningen och mig själv verkar det enda vettiga att så långt som möjligt övergå till miljövänligare, tystare och mer lätthanterliga redskap. En batterimotorsåg från Stihl är ett bra steg i helt rätt riktning.
 
Svaret är X.
Jag har just sågat ner vår Acacia, och min gamla eldrivna såg tog slut. Jag behöver bättre grejor!
 
Rätt svar: X

En såg jag skulle kunna använda på många ställen istället för bensindrivet och på det sättet spara på miljön. Ett väldigt bra miljöval helt enkelt.
 
Rätt svar X
Min gamla elsåg med sladd i stugan gick sönder i höstas. En batterisåg vore perfekt istället, slipper långa trassliga sladdar.
 
Svar: X. QuickStop Super

Min mamma och jag har ofta irriterad ton mot varandra, och nära till bråk. Dock är hon mycket hjälpsam och vill väl. Hon lånar ut det hon har, som ofta är i uselt skick, vilket gör mig irriterad. Att låna ut saker som inte funkar....?!? De sågar massor med sin elmotorsåg, men den funkar på riktigt SKITDÅLIGT... Jag skulle med glädje ge henne denna, så jag kan få låna en BRA såg! På köpet får jag en bättre relation med min mor! :)
 
j.f.s
Svar X. QuickStop Super

Över stock och sten får jag idag dra sladd
tänk att få ha en maskin med ladd
då skulle jag bli gladd!
 
Rätt svar X - QuickStop Super

Motivering: Att kunde vara lite mer miljömedveten när jag hjälper min gamla pappa i sommarstugan vill enbart vara trevligt!
 
Med batteridriven såg jag smyger till vår måg.
Den gamla flaggstången kapas utan att det brakas.
På 40-årsdagen då, kan han en ny flaggstång få.
 
Rätt svar : X
Dags att bli mer miljövänlig med en batterisåg.
 
Svar: x

Min nuvarande motorsåg går inte att stänga av...vilket i och för sig är rätt bra då den även är lite svårstartad :)
Batteri hade varit bra så jag som är morgonpigg kan ut tidigare utan att riskera att väcka resten nav familjen eller göra mig ovän med grannarna.
 
Svar: X. QuickStop Super

Vi har en massa småträd och buskar på tomten som skräpar ned och skymmer våra trädgårdsodling.
Känns för jobbigt att handsåga allt tyvärr.
Med en sådan här smidigt miljövänlig motorsåg så kan vi kapa ned dessa på en helg.
Hoppa hoppas.....
 
Svar:
X. QuickStop Super
Motivering:
Vi har en tomt där alla träden (små börjar mest) är nedkapade men ligger i en stooor hög. En eldriven motorsåg skulle definitivt hjälpa oss att få ordning på timmerhögen så vi kan använda det som ved istället. Jag är för miljövänliga lösningar som t ex el före bensindrivet.
 
Rätt svar : X

Skönt med ett motorsåg som inte dånar så mycket som bensindrivna, dessutom miljövänliga.
På våran tomt finns det mycket buskar och träd så här kommer den få mycket att sätta tänderna i :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.