Jag sitter å tittar runt lite på olika hustillverkare å kommer inte fram till nått vettigt så jag tänker fråga er där ute. Vad är er erfarenhet av dessa olika hustillverkare om man ska bygga ett enplanshus på ca 130-140m2.
 
Är beredd att hålla med dig om det. Har nu plöjt alla modulenthusleverantörers kataloger och det är ju inget spännade i de mest vanliga. Visst kollar man Willa Nordic, Ross, Sköna hus och möjligen Trivselhus så kan man hitta mer intressanta hus men då sticker priset upp lite väl mycket.
 
Bästa huset ritar ni själva med hjälp av en arkitekt. Annars kan jag rek Skidsta Hus, dom är flexibla , tillmötesgående och har god ekonomi. Har en kanonkontakt till en säljare i Sthlms-området som jag kan rek om du vill.
 
Ja gärna de så kan man kolla om det är fina hus
 
Hej!
Vi valde mellan Trivselhus och Götenehus och valde de senare helt pga att säljaren på GH visade ett engagemang och intresse i vårt projekt. Säljaren från TH var nonchalant, kom inte tillbaka med svar som utlovat osv.

Vi kom med en planlösning som deras arkitekt förfinade, och säkerställde lösningarna. Det gjorde att vi fick en planlösning och utseende som passar tomten och framför allt vår familj. Kolla gärna i min tråd om hur bygget varit.
 
Jag får titta in ditt husbygge då så man kommer till eget hus
 
  • Gilla
ByggStålis
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.