Rätt svar är X.

Vi har två småkillar som så gärna skulle vilja ha en lekstuga som är helt deras egna. De har fått hjälpa mamma och pappa med alla typer av olika renoveringar, nu är det dags för dem att få ett ställe där de får bestämma och välja helt själva hur de vill att det ska se ut och hur man ska få leka!
 
Rätt svar är X.
Jag lovade min dotter en lekstuga redan förra året, men tiden räckte inte till. Hon skulle bli otroligt glad över en sådan fin lekstuga och det blir ett minne för livet att måla stugan tillsammans.
 
Rätt svar: X 3,2 kvadratmeter. Skulle vilja ge det här till min son på 2års dagen, tror även att hans storasyster skulle bli väldigt glad. Ett plus är att det skulle matcha huset väldigt bra! :)
 
Svar: 3,2 m2.

Extremt lustigt, då jag de senaste dagarna suttit och letat efter en bra lekstuga till våran dotter, då jag fick ett infall att klart hon ska ha en lekstuga, så att även hon får vara med på någonting vi gör, och just detta bara för hennes skull :)
 
X. 3,2 kvadratmeter totalt

Mindre än ett år som husägare, och samma visa som andra småbarnsföräldrar, riva ut oljetank, få bort OVIR kabel i sovrum och bila upp avloppsbrunnar ifrån 30-talet, samt hinna med arbetet till 110% fick dotterns drömmar om en lekstuga att spricka

Och denna sommar bilas resten av avlopp, letas läckor i isolering med knepig ihopfalsad plåtfasad, igenvuxen djungel till trädgård, vindskivorna till plåttaket, rensa upp så det finns någon uteplats att sitta på efter lerig dränering, ja enda som hinns med är en stor studsmatta och gunga , samt ordnat idag förbättringar på klätterträdet.

Så en skånsk lekstuga vore gudasänd - då är det bara att jobba på och sätta ihop - bara ha allt klart och köra igång är guld värd för att få saker ihopmonterade! Dessutom lär dottern vilja vara med att få ihop den med extra glädje!
 
Redigerat:
Svar: X3,2m2

Vinner jag så ger jag den till min inte särskilt händiga bror. Hans familj vill skaffa en lekstuga och han hotar med att bygga en själv. För både husfridens och barnens skull bör han inte göra det. Hans dotter fyller snart två år och detta hade smällt de flesta på fingrarna i presentväg😎
 
Svar: x

Ni skulle hjälpa mig att vara en bättre mamma. Trots att barnen är vår högsta prioritet kan de aldrig få nog uppskattning. Vi är i ett totalrenoveringsläge sedan 3,5 år ungefär, lekstugan vore grädde på moset!
 
j.f.s
Svar: X, 3,2 kvm

Tre grabbar här hemma som önskar sig en lekstuga. Inte bara dem förresten, även mamma och pappa önskar sig en lekstuga till barnen! Då kanske vi har enklare kan få ut ungarna för att leka istället för att de sitter inne och endast vill spela tv-spel...
 
Svar: X - 3,2 kvm

Äntligen kommer de barnbarnen på lång rad så vilken lycka att de får en egen stuga då de hälsar på och det gör de ofta. Dessutom älskar Ossian att städa och har egen dammsugare och Noel är kocken som bakar och bjuder på godsaker så kan alla andra njuta av rent hus och god mat!
 
Svaret är 3,2 KVM
Detta vore drömmen för mitt lilla barnbarn som snart är två år, han har sedan födseln lidit av svåra exem, mjölkproteinallergi och ständiga infiktioner, han har dock blivit en liten "fighter" och kämpar alltid på med glada skratt.
Nu flyttar dom snart till eget hus, då hade farfar tyckt det vore kul att överraska med en lekstuga :)
 
Svar: X - 3,2 kvm stor

Har precis röjt ett stort område med gamla buskar, träd och annan bråte bakom huset.
Tanken är att här ska bli lekområde för guliganerna. Båda twinsen älskar lekstugan på förskolan så att ha en hemma hade varit guld när man ska försöka hinna med alla projekt i vår och sommar.
 
svar: X (3,2m2)

Motivering: "Jag är expert på att bygga hus och vill ha spis och soffa och stol och allt i mitt hus, då kan jag laga mat och leka jättesent. Min katt ska också vara med. Och krokodilen. Det ska vara i trädgården, inte så långt bort. På baksidan tänkte jag." Hälsningar Samuel, 5år
 
Svar x= 3,2 kvadrat. Skulle vara roligt att överraska mina barnbarn med en lekstuga. Ena barnbarnet sa igår att farfar kan du inte bygga mej ett hus ( menade nog en lekstuga).
 
Svar X - 3,2m2

Byggde en sandlåda med torn och rutchkana i somras som det lekts massor i, men grabben säger att han saknar en kiosk så han kan laga mat o sälja godis. Med denna fina lekstuga kan han ju få det :)
 
Svar X3,2 kvm

Vore trevligt med en sån här på tomten så jag slipper att åka till svärmor varje gång det ska lekas i lekstugan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.