E
Svaret är X (3,2 m2)


Spädbarn i famn ser tankefullt bort, med vardagsrumsinteriör och TV i bakgrunden.

Vi har sedan sju veckor tillbaka fått äran att dela livet med vår dotter. Det är henne jag skulle vilja ge denna lekstuga så hon har en plats att hänga med sina kompisar, kusiner och kommande kusiner.
 
  • Gilla
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
Svar: X, 3,2 kvadratmeter.

I vår är det dags att ta tag i trädgården runt vårt nybyggda hus och då vore det perfekt för vår 4-åriga son att ha en lekstuga att styra arbetet ifrån ;-)
 
Svar ; 3.2 kvadratmeter
Önskar en lekstuga att sätta på gården till våra fina barnbarn. Nuvarande träd- koja de lekt i har rasat i höststormen, så de är utan lekhus som de säger.
 
Svar X 3,2m2.

Vi har en dotter som fyller 3 år i sommar och hon skulle bli överlycklig om vi vinner. Hon älskar att leka den typen av lekar så en lekstuga skulle helt klart göra hennes sommar! Lillasyster som är 2 månader kommer också få användning av den så småningom. Vi håller tummarna!
 
Min dotter på 3,5 år önskar sig en lekstuga nu när vi flyttar 35 norrut, ifrån alla kompisar 😢
Hon har argumentet att hade hon är lekstuga så kan hon bjuda in andra barn och bli kompis med de.
 
Svaret är X: 3,2kvm

En lekstuga där barnen kan leka och stoja, är mycket bättre än en trädkoja. 

En chans att få bjuda kompisarna på fika och leksaksmat, i en egen stuga på två kvadrat. 

Ett tillhåll på gården dit man kan rymma, när man tycker mamma och pappa är grymma. 

Det skulle passa perfekt i en trädgårdsvrå, med ett eget litet hus till de små. 

Den kommer definitivt att ge många lyckliga dagar, och både glädje och pirr i små barnamagar. 

Så nu håller vi både tummar och tår, att det är vi som lekstugan får!
 
Perfekt kombinerad vedförvaring och lekställe/hörna för vår lilla vovve
 
Svar: X 3,2m2

Hade varit perfekt till sommaren då vi ska planera/plantera om gården. Då hade vi kunnat bygga/planera för den i samband med det och nu när det kommer tillökning inom 1mån.
 
Svar: 3.2m2

Detta vore ett bra vårprojekt för mig och min lille son på 3år som gillar att snickra med pappa. Han har även precis fått en lillebror så detta vore en perfekt liten lekstuga till bröderna under deras uppväxt att leka i.
 
Svaret är 3,2 kvm.

Min treåring och femåring skulle älska att få leka i den lekstugan då de är allmänt förtjusta i kojor och liknande. Själv skulle jag tycka att det vore jätteroligt att få bygga den :)
 
Svar: X 3.2 m2

Vi köpte huset förra vintern och har bara renoverat sen dess 1.5år nu. Har lovat grabbarna att fixa ett sånt hus sen vi flyttade men har inte haft tid. Det hade varit den bästa presenten för mig och mina barn :)
 
Svaret är 3,2 kvadratmeter!

Motivering:
Har precis köpt nytt hus och renoverat det, nu är det mina döttrars tur att få lite roligt! De hade garanterat älskat att få en lekstuga. Ett perfekt ställe att lära känna nya kompisar i, men även leka med gamla vänner som kommer på besök.
 
Svar: X 3,2 m2


Snygg & stilren.
Så denna stuga passar mig alldeles utmärkt.
Och som vanligt bra kvalite när det kommer från Skånska Byggvaror.
 
Svar X: 3,2
Äntligen har jag och min son landat och bor äntligen med trädgård! Sonen 2,5 år älskar allt vad lekstugor heter men som ensamstående känns det långt borta.
Tänk om vi kunde få vinna en lekstuga, då hade sonens sommar varit gjord och ett otal av sommarens timmar hade definitivt spenderats där!
 
Rätt svar är X3,2m2
Vår tjej på snart 5 år skulle älska er fina lekstuga. Vi har haft en tuff period under ett par år, vi köpte ett hus med mögel som vi fick fly ifrån akut efter att ha bott i ett par veckor. Detta har inneburit att vi under tiden för renovering av huset har fått bott i andrahandslägenhet, hos föräldrar och periodvis åtskilda åt. Vi fick huset sålt efter att ha renoverat det. Just nu bor vi i en liten lägenhet och håller på att vänta på att vårt nya hus ska börja byggas. Vår dotter skulle bli överlycklig över att få en alldeles egen liten stuga på tomten. Där skulle hon ha många roliga stunder med sina kompisar. Håller tummarna för vinst :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.