Svaret är X 3,2 kvadratmeter

Motivering: bor på landet med endast 1 granne. Vi har tomt i tomt. Och dom har jättegoa barnbarn,skulle vara så otroligt kul att bygga stugan precis där våran tomt slutar och deras börjar så kan dom också leka i den. Skulle kännas bra i hjärtat.
 
Svar 3; 3,2 kvm

Nu har vi byggt på huset så kan väl barnen få bygga till sitt hus:)
En lekstuga står högt i kurs på den nya tomten som ska inredas med temat " Få den familjevänlig".
Med egna verktyg och snickarbälten till barnen så är det verkligen något att bita i!
 
Svar: X 3,2 kvm

Ett eget ställe vill vi gärna ha
där mamma och pappa knappt kan va
Jag och morfar ska skruva och spika
sen bjuder jag mina vänner på hemlagad fika
/Elin 3 år
 
Svar X, 3,2 kvm

En lekstuga på tomten skulle få barnen att hoppa av glädje. Min äldsta dotter vill öppna ett café och bjuda mamma och pappa på kakorna hon bakar i sandlådan. Dessutom skulle det bli ett kul byggprojekt för pappa och sen får mamma hjälpa till att inreda :)
 
Svaret är 3,2 kvadrat

Förra sommaren flyttade vi 40 mil och därför fick sonens lekstuga följa med huset som vi sålde. Men usch vad både jag och sonen saknar den fina lekstugan vi hade byggt ihop just från Skånska Byggvaror.

Med nytt hus med massa renoveringsbehov är ju tyvärr inte en lekstuga särskilt högt upp på prioritering listan så det vore underbart att få vinna denna till lillkillen så han får känna sig riktigt hemma i vårt nya hus!
 
Svaret är 3,2 m2
Motiveringen är att min sambo o jag bor i ett gammalt sommartorp på 47kvm och har vårt barnbarn ofta hos oss och till jul fick hon ett ikeakök som hon gillar väldigt mycket...
Det är dock trångt i torpet och skulle vara oerhört skönt om hon kunde ha ett eget litet hus att hållas i då hon är hos oss.
Hoppas på tur denna gången 👍😊
 
X 3.2 m2

Barnen tycker det är tråkigt vid sommarstugan så de behöver sitt egna målarprojekt för sommaren då jag ska måla om huset.
 
Matzeball
Svar X 3,2 m²
Vi har inga barn och inga höns.
Vi är pensionärer och för gamla för att skaffa barn men skaffa höns kan vi göra.
Vi vill göra traktens snyggaste hönshus.
Jag återkommer med information om hur många höns som ryms i huset.
.
 
Svaret är 3,2 kvm.
Vore fantastiskt roligt att få ha som projekt på min förskola att bygga upp lekstugan. Massor av leksugna barn skulle bli överlyckliga!
 
Rätt svar är X 3,2kvm.

När man insett att man lovat barnen att man ska bygga en lekstuga till dem och man innerst inne vet att man inte ens kan bygga en koja till en gammal hund, så är man glad att Skåne och deras byggvaror ej är danskt! Kan man annat än och hålla tummarna och hoppas just jag kan väcka barnen en morgon och dra upp rullgardinen och få visa en stuga på tomten. Deras miner hade varit oförglömlig och jag hade blivit årets pappa för all framtid i deras värld!
 
Svar: 3,2kvm
Motivering:
Våra barn önskar sig ett hus fyllt av bus, där de kan tillaga både tomat och sand ifrån vårt grönsaksland.
Sommaren blir utan sorg, med denna fantastiska stuga ifrån Helsingborg.
Skånska byggvaror är valet vi gjort när vi våra barn vill skämma bort!
 
Svar: X 3,2 m2

Som dom flesta föräldrar i hus med renoveringsbehov så kommer ofta barnens behov i andra hand så med ett plågat samvete vill jag nu ge dom en liten fristad för lek och bus.
 
X 3,2 m2, har lovat ungarna en lekstuga länge nu men pågrund av mycket på jobbet tillsammans med mycke sjukdomar bland barnen så har det tyvärr inte funnits tid att bygga en åt dom.
 
Min pappa, tillika mina barns morfar, har enormt stora planer för deras koja som är vårens projekt i trädgården. Den ska ha klättervägg, hemliga lådor, brev-på-snöre-funktion, fönster, repstege, hängbro, mm mm. Hur ska allt kunna byggas? Lekstugan från #skanskabyggvaror skulle ju bli bra start för #områdetssnyggastekoja #områdetsmestavanceradekoja
 
Svar: X. 3,2 kvadratmeter
Motivering; Stugan skulle ge glädje och lekande kreativitet till barnen :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.