Köp en sån. Har en själv och är jättenöjd.
 
Jag såg på Woody idag att de säljer Bosch (blå 12v) med tre batterier för 1995:- inkl moms.
 
Jesca_j skrev:
Jag såg på Woody idag att de säljer Bosch (blå 12v) med tre batterier för 1995:- inkl moms.

Halleluja. bowdown.gif
 
Ok, jag tjatar väl om slagskruvdragaren igen då!

Beror lite på vad du skall ha den till, men jag fullkomligen älskar Makita FD6916FDE. Skulle egentligen bara köra tyngre grejjor (i mitt yrke) men nu använder jag den till precis allt! Ok, den är inte optimal att borra med (har en borrchuck + borrsats med 1/4"'s fästen). Stora borrar tenderar till att dras åt så in i norden med slaget.

Funkar perfekt att köra gips med också. Jag trodde att man skulle förlora känslan, men det tog bara ett tag innan man lärt sig.

Jaja, skall inte tjata mer om denna maskin (den här gången iaf :)
 
Erik.N skrev:
Hej på er! Har en budget på ~2000:- + moms för en batteridriven skruvdragare. Har tittat lite på en DeWalt DC756kb (12V/3.0A).. Någon som har fler tips på bra maskiner i den prisklassen?

Ska mest användas hemma för hobbys osv..

mvh Erik
Köpte samma, skitnöjd. Kolla bara att det står 3.0 amp på batteriet, De Walt hade skickat fel batterier med en del, då fick man ett extra 3.0 vid sidan om, dvs 2x2.0 +1st 3.0 om man ville..jag tog det iaf.
 
Skulle lägga pengarna på en Milwaukee PES12T med två batterier för dryga 2500. Välbalanserad och kraftig.
 
En liten fundering ang. skruvdragare. Har folk här något emot Metabo? =)

Tror jag har sett det märket blivit nämnt en gång eller så.

*klappar sin Metabo BSZ 12 Impuls och säger hej till forumet*
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.