Hej!

Är det någon som kan rekommendera en pålitlig, duktig, noggrann elektriker i Lund? Certifierad såklart.

Det gäller dragning av ny el i en radhuslägenhet som jag håller på att helrenovera.

Tusen tack på förhand!
 
Jag kan varmt rekommendera Elteam Syd i Lund som gjorde all installation i mitt nybygge.
 
  • Gilla
Anders1967
  • Laddar…
Tack, Wittsjo!

Var det längesedan de gjorde elinstallationen? Hurt låg/ligger de i pris? Timkostnad etc?
 
De var precis färdiga, jobbade här sista halvan av 2016.
Jag hade dem på rörligt pris. Det blev dyrare än jag tänkt mig men i efterhand förstår jag att det var omfattningen av projektet och klandrar inte dem för det. Detta säger jag då jag var väldigt närvarande och såg att deras killar jobbade väldigt fort och effektivt med hög nogrannhet (de konsumerade också stora mängder energidryck). Jag hade nog ca hälften av deras elektriker inom bygget och har stort förtroende för dem.
Priset var samma som de andra jag sett.
Ta kontakt på pm om du vill ha mer info.

Lycka till.
 
  • Gilla
Anders1967
  • Laddar…
Jag kan även rekommendera Elmontage i Dalby (http://www.elmontagedalby.se) som gjorde ett utmärkt jobb hos oss när vi drog om nästan all el i samband med en ombyggnad 2013. Jag har inte koll på hur de ligger till prismässigt eftersom det aldrig var aktuellt att ta in offerter från andra. Anledningen var goda rekommendationer från flera pålitliga källor (släkt och nära bekanta) samt att snickarna hade ett sedan länge väl etablerat samarbete med dessa. Ett extra plus var att det visade sig att de även var riktigt duktiga på att rekommendera typ och placering av ljuskällor m.m.
 
  • Gilla
Anders1967
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.