sinuslinus skrev:
Den du länkar till har nog inte så bra känsla. Jag tycker den här typen är bra (och billig) för diverse fenoveringsarbete.
[länk]
Jo, men den är ju så billig även utan rabatten, så fraktkostnaden gör det inte lönt.

Jag hoppades hitta en lyxhandske till vrakpris.
 
Är sjukt sugen på en ny kap&ger. Ganska säker på att det är en GCM 8 sjl som kommer köpas in, dock vill man ju inte betala mer än vad Bauhaus tog för den när den va prissänkt (2 916kr), snål som man är :rolleyes:. Dock vet man ju inte när nästa kampanj kommer, så jag har en idé.

Såg + stativ GTA 2500 (som jag inte är intresserad av) kostar på Bauhaus 4 995kr, billigast på nätet som jag hittar ligger på 4 495kr, med Bauhaus prisgaranti på 12% kommer såg plus stativ kosta 3 956kr. Drar jag då av 2 916 från 3 956 får jag 1 040kr (som jag då teoretisk betalat för stativet).

Min fråga till forumet är då, tror ni jag kan kränga ett oanvänt GTA 2500 för 1 040kr och då teoretisk ha betalt 2 916kr för GCM 8 sjl?
Billigaste stativet jag hittar kostar 1 390kr.

Eller det är bara att vänta till nästa kampanj (om en sådan någonsin kommer)?
 
Matchar Bauhaus nätpriset?
 
Resonera inte på det sättet, behöver du en kap och gersåg nu? Köp en nu i så fall.
För att göra det ännu lite jobbigare så kom jag över min gcm 8 sjl för 1995kr på Bauhaus ;)
 
Det vet ja iofs inte?
Men Netonnet säljer den för 4590, vilket skulle innebära att jag skulle kränga stativet för ca 1100. För ungefär samma deal!
 
Sandwich11 skrev:
Resonera inte på det sättet, behöver du en kap och gersåg nu? Köp en nu i så fall.
För att göra det ännu lite jobbigare så kom jag över min gcm 8 sjl för 1995kr på Bauhaus ;)
Behöver o behöver, har en som funkar o nästa projekt påbörjas om en månad eller två, men köptarmen kliar :)

Jo vet att den fanns för 1995, men det lär ju aldrig hända igen!
 
  • Gilla
Sandwich11
  • Laddar…
Lexington skrev:
Det vet ja iofs inte?
Men Netonnet säljer den för 4590, vilket skulle innebära att jag skulle kränga stativet för ca 1100. För ungefär samma deal!
Tror inte att det är jättelätt att sälja stativet för den pengen.
 
  • Gilla
Lexington
  • Laddar…
Då inväntar jag rätt deal!
 
E
Du kan få köpa min gcm 8 sjl till bauhaus-kampanjpris. Jag vill ha en 10 eller helst 12
 
  • Gilla
Lexington
  • Laddar…
Min är också till salu för Bauhauspris minus 10%......
 
  • Gilla
Lexington
  • Laddar…
Hör av er när ni har vägarna förbi!
 
är det nån som har tips på en bra bordscirkelsåg? säg runt 3000kr. letat runt men man ve ju inte vad som är bra eller mindre bra. vill inte köpa nåt som det är dålig kvalite på
 
Jag har också spanat bordssåg, hade siktet inställt på dewalt dw745 men lite oväntade utgifter gjorde att jag får sänka nivån. Nu kikar jag på bosch pts 10 med rullstativ, ligger på 4k hos bauhaus. Utan stativ tror jag det är 3kkr. Kände lite på en Ryobi häromdagen, men kändes inget vidare. Boschen kändes bättre. Det enda jag tvekar på är den något klena motorn.
 
Jag vet inte hur det är med gröna Bosch, men de blå har smalare spår än _standard_ så tillbehör fungerar inte direkt. Kan vara bra att veta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.