Aloha!

Vill bara passa på att rekommendera en bra site för er som söker någon typ utav hantverkare, http://www.bello.se

Vi registrerade en anbudsförfrågan för renoveringen utav vårat badrum för 2 veckor sedan. Efter 2 dagar så hade vi svar från 4 hantverkare och nu så står en utav dem och sliter i vårat badrum! Riktigt smidigt och helt kostnadsfritt, att registrera en anbudsförfrågan alltså ;).

Siten finns tydligen i Danmark också, www.bello.dk

Mvh,
Max.
 
Tack för tipset!! Det är precis vad jag söker just nu. Hade tänkt ta fram telefonkatalogen för att börja ringa runt, men det här var ju mycket smidigare! :) :D ;D

/Sarah
 
Supernice nu när vi ska börja bygga, bra att ha att jämföra med Eksjöhus "egna" entreprenörer.
 
Perfekt! den sidan lades genast upp som favorit. :D
 
saab_jens skrev:
Perfekt! den sidan lades genast upp som favorit.  :D
Samma här :)
 
Vi hittade våra hantverkare via den sidan!!!

SUPERBRA!

Tack för tipset!
 
Hej,

LocalEars.com (www.localears.com) är en bra sida om du letar efter tjänsteföretag. Jag har själv hittat min frisör där men jag såg att de även har hantverkare, mäklare osv. Man kan även själv lägga in omdömen där vilket är bra!  :)

/Liv
 
Låter nästan för bra för att vara sant...ska genast testa. SKa bygga ihop hall och veranda. Tack för tipset! :D
 
Så länge inte någon förväntar sig att man kan lägga en offert utan att se på jobbet först så verkar det vara bra tjänster.

byggblocket kan nog bli stort

/Kent
 
Tack max!

Vi sökte strax efter kl 19 igår efter hantverkare på bello. Vi har redan fått 2 svar!
Är detta ett svenskt, danskt eller engelskt företag?

Inga Kerstin
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.