Status
Tråden går ej att kommentera.
Såg att han är bannad igen :)
Har han varit stygg eller har han bara ett uppehåll från byggahusknarkandet tro? :p

Profilinformation som visar en bannad användare på ett byggforum med medlemsstartdatum och antal inlägg.
 
Mikael_L
Jag har (som vanligt) inte sett något ... :x
 
Fick inte KoW en typ av begränsning till max antal inlägg/dag för att få vara kvar?
Jag har för mig att han nämnde något om max 5/dag i ett inlägg.
Något han övertrasserat rejält den 5 februari. :rolleyes:
 
Det förklarar saken. Jag har faktiskt undrat varför han inte kommit med någon kommentar på min fråga om de har blötare vatten i Madrid. 😆
 
  • Gilla
kulle och 3 till
  • Laddar…
kulle
En tråd om KoW..... :) :p
 
  • Gilla
Johannes Carlsson
  • Laddar…
F
thomas33 skrev:
Fick inte KoW en typ av begränsning till max antal inlägg/dag för att få vara kvar?
Jag har för mig att han nämnde något om max 5/dag i ett inlägg.
Något han övertrasserat rejält den 5 februari. :rolleyes:
Spontant ingen dum regel som kanske alla skulle ha? Max 3 inlägg/dygn i samma post? Tror mycket skitsnack hade blivit självsanerat då.
 
Detta ligger helt i tiden, bli inte förvånade

Gårdagens pensionärer ägnade dagarna åt att skapa köer på ICA och systembolaget precis när alla andra var tvungna att göra handla pga arbete osv. Dagens pensionärer invaderar internet istället så att vi vanliga hårt arbetande knegare inte får plats längre.

Payback is a bitch säger jag, om 23 år.
 
  • Gilla
bjoar564 och 6 till
  • Laddar…
Jag tycker Kow är som en frisk fläkt i varje tråd. Vem klarar sig med 5 inägg om dan ?!
 
  • Gilla
camaro1969 och 3 till
  • Laddar…
fsn skrev:
Spontant ingen dum regel som kanske alla skulle ha? Max 3 inlägg/dygn i samma post? Tror mycket skitsnack hade blivit självsanerat då.
Ja, säkert. Men det hade inte varit alls lika roligt här då :)
 
Nej :( Inta bannad igen väl?

KOW må vara frispråkig och burdus i sin framtoning , men har ofta träffsäkra synpunkter *sakna*
 
Hm, jag undrar jag med. Visst ibland tycker jag att KoW borde lägga band på sig (det har jag sagt till honom också), men över lag har han många bra synpunkter. Jag hoppas att han snart är tillbaka hos oss igen.
 
Hej, nu är jag "back in business" igen (y)

Tack för alla vänliga ord (och de andra med).
Men finns det inget roligare att skriva om?

Sånt här får vi ju enligt forumreglerna inte diskutera,
så låt mig bara lite överslätande säga att det gällde en tolkningsfråga betr. reglerna :)
 
  • Gilla
Henri och 16 till
  • Laddar…
Välkommen, då är ordningen återställd :)
 
  • Gilla
MagHam och 2 till
  • Laddar…
F
KnockOnWood skrev:
Hej, nu är jag "back in business" igen (y)

Tack för alla vänliga ord (och de andra med).
Men finns det inget roligare att skriva om?

Sånt här får vi ju enligt forumreglerna inte diskutera,
så låt mig bara lite överslätande säga att det gällde en tolkningsfråga betr. reglerna :)
En liten banning då och då bevisar bara att man lever.....
 
  • Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
så låt mig bara lite överslätande säga att det gällde en tolkningsfråga betr. reglerna :)
Det där låter som ett citat du snott från någon på Kumla?

Kul att du är tillbaka, se nu till att komma tillbaka med en replik på mitt snömos om spanskt vatten!
 
  • Gilla
Fred vom Jupiter
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.