Jag har både modul A och B och tycker de är helt OK.

Jag köpte till ytterligare en modul A under mellandagarna (ungefär samma pris som nu) för att kunna täcka en större yta. Ställningen har jag använt för panelbyte, målning och takbyte på lilla garaget. När det var dags att byta tak på en lite större byggnad så lånade jag in en Haki.
 
Snailman
Har nåt liknande a och b från zarges, har mest använt den inomhus och skaffade hjul till den (idag skulle jag köpt de med ställbar höjd) hade den när jag skulle måla råsponten på undersidan runt huset, flyttade den en gång ´per takstol.

nu har jag liggande panel, så när jag monterade den och målade den, så hade jag skaffat en annan ställning som går att göra 12 meter lång med ställbara fötter, men har du stående panel så kanske det går med den lilla.
 
B ser bra ut.. om jag ser rätt att man ställa den utåt elr innåt mot väggen sen när den är monterad :) Det är ett stort + =) i mina ögon
 
A andy999 skrev:
Hej!

Är det någon som har erfarenhet av en byggställning från K-rauta som heter: Eurostar Modul A+ Modul B?

[länk]

[länk]

Hade tänkt måla om fasaden i år och K-rauta har kampanj på denna byggställning just nu.

Mvh
Blev det en Eurostar? Funderar också på samma paket och undrar hur den är att montera, om den går att sätta ihop själv?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.