I
Besöker jag forumet oinloggad visas tiden för senaste inlägg vara 1 tim fram?
 
Säkert problem med sommar/vintertid

Protte
 
Tack för felrapporten. Ändrade så klockan blev rätt inställd igår.
 
I
Hm, nu skrev jag en kommentar om en timme?:wow: Alltså som inloggad.
Jag har ju visserligen en ny dator som är mycket snabbare, men så snabb tror jag inte den är. Kl. är nu 22:54 men , det blir ju 2 timmar fel
 
Artikelkommentarerna under artiklarna cachas tillsammans med artikeln och uppdateras i samband med att man skickar in en ny kommentar under artikeln. Men om man istället skriver kommenteraren i forumet (inte under artikeln) så uppdateras tyvärr inte listan av kommentarer, åtminstone inte i realtid. Jag tror att det kan vara så att du råkat se en äldre kommentar och dess datum under artikeln och då trott att tiden gick fel. Kan jag ha rätt? Tack ion för att du uppmärksamma oss på detta problem.
 
Tar tillbaka det jag skrev tidigare eftersom felet med att fel tid visas upp för dig förmodligen inte berodde på det. Jag hittade i din profil ion att du hade en sommartidsinställning som skrev över forumets standardinställning. Denna har jag ändrat nu. Kolla om det blir rätt tider för dig nu.
 
I
Mitt sista inlägg skriver jag nu.
står att jag gjorde det 14:50
på riktigt var det 12:50
 
Hm.. Är klockan verkligen bara 12:50 i Lund (bara en dryg mil härifrån där jag sitter). I Malmö är den 13:55 nu.

På vilken sida befinner dig där du ser fel datum? Sidan Senaste inläggen, på startsidan eller högst upp i svarta listen? Använder du mobilen eller datorn?
 
I
:surprised: Nya datorn kan inte klockan. :rolleyes:
Jag måste missat nån inställning. Men 1 timma felar ändå.
 
Vad är klockan nu ion? Och vad ser du på skärmen på Byggahus.se?

Mitt armbandsur visar 14:11 och min dator visar samma tid och klockan på Byggahus.se visar också samma. För mig.
 
I
Du svarade 15:11
 
I
Senaste inlägget: 13:21 Bränna in en kolstolspanna?
 
I
hittar ingen tid i Androiden, finns det inte?
 
I
Barn som simmar med vuxen under vatten.

Hur gör man en skärmdump? Som man kan skicka?
 
Funkar det nu för dig? Klockan är nu 14:46.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.