Har fått godkänt av min KA men väntar på att denne skall skicka in alla papper till kommunen för ett slutbesked och inflytt. Min fundering är om jag får bygga arbetsbänken och även montera väggskåp? Dessa lär ju inte räknas som inredning såsom soffor osv? Det är ett garage.

Mvh Makkan
 
Måste ju vara samma sak som att montera ett kök. Du får inte ha bestick eller mjölk i köket innan slutbesiktning. Borde då vara ok att montera det du nämner men att inte fylla det med färgburkar eller verktyg.
 
ecb182 skrev:
Måste ju vara samma sak som att montera ett kök. Du får inte ha bestick eller mjölk i köket innan slutbesiktning. Borde då vara ok att montera det du nämner men att inte fylla det med färgburkar eller verktyg.
Nej det känns som de borde vara ok som du nämner. Och inget kommer läggas i.
 
O
Om arbetsbänken skruvas fast i väggen så borde det helt klart vara okej. Så som någon skrev kök tidigare.
 
Odjuret skrev:
Om arbetsbänken skruvas fast i väggen så borde det helt klart vara okej. Så som någon skrev kök tidigare.
Ja den kommer vara platsbyggd i väggen.
 
En arbetsbänk i ett garaget utan något som ligger på bänken? Det trode jag var fysiskt omöjligt. Det ligger alltid något på arbetsbänken...... ;)
 
  • Gilla
lundsbo
  • Laddar…
ZipLock skrev:
En arbetsbänk i ett garaget utan något som ligger på bänken? Det trode jag var fysiskt omöjligt. Det ligger alltid något på arbetsbänken...... ;)
Hahaha 😉 förstår hur du tänker men nu kommer jag börja bygga den iaf 😊
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.