Svar: X (2011)

Det skulle vara helt magiskt att vinna och få ett Magic Ink handfatet skulle bli helt perfekt hos oss.
 
Svar x 2011.
Magic ink är fatet som jag direkt föll för det är så glatt och levande...
Vi håller på att planera vår badrumsrenovering och har precis stött på stora hinder med vattenförsörjning som är felplacerade. En lottning av utgifterna hade verkligen gjort vårt arbete roligare.
 
Redigerat:
Svar x 2011.

Det är Insidan som räknas - Vivid butterflies. På utsidan ser det ut som vilken handfat som helst, enkel, blyg och ödmjuk. Men när man kommer närmare o titta i skålet hittar man ett gäng levande fjärilar. Tack vare den varma färgkombinationen som står väl i kontrast till den gråa bakgrunden gör den till en fröjd för ögat.
 
Svar: x. 2011.

Att ta över svärfars hus inbebär en utmaning av sällan skådad art. Pengar, tid och kreativt tänkande behövs i överflöd för att kunna skapa ett hem åt oss. Grey arbour är ett vackert handfat som skulle ge oss den energi och inspiration till de renoveringar som är absolut nödvändiga för att kunna bo i huset.
 
Svar X

Moroccan kommer att gå så himla bra ihop med vårt marockanska klinkers som vi valt till badrummet! Vinner vi inte så kommer vi definitivt att köpa det istället. Tack för inspirationen :)
 
2011 x
Alla handfaten är underbara. Det är svårt att välja men om jag vinner passar orientalisk garden till feng shui.
 
Svaret på frågan är X: 2011.

Handfatet Sheer Blue skulle ge en riktigt fin färgklick i vårt i övrigt grå/vita badrum. Ett ögongodis för varje besökare. :)
 
X
2011 Ett handfat för mig själv. Jag vill lyxa till det på toaletten. Orientalisk garden
 
X 2011
Rustic Blue hade passat som handen i handsken. Har en plan att ta ett antikt serveringsskåp och ha i badrummet och detta hade matchat perfekt med sin tidslösa design.
 
svaret är 2011 jag föredrar grå solitaire
 
Svar 2011
Nästan klart 400m2 murat hus vid Hjälmarens strand och pricken över i ett Flowing Shades
 
Solitaire Design grundades 2011!
Otroligt läckert handfat, skulle passa perfekt i mitt badrum som håller på att byggas upp nere i källaren!
 
Svar: X 2011
Motivering: Vi renoverar vårt badrum i hus byggt 1978. Vi gör något så ovanligt som att bevara 70tals stilen. All inredning i huset är fortfarande original och vi är mycket noga med att matcha stilen om något måste renoveras. Brown Arbour vore dödssnygg till befintlig toastol. Eftersom budgeten är ungefär noll kronor så har vi sparat gamla porslinet. Gör jobbet själva och är i skedet -spara pengar till matta och våtrumstapet. Ett så vackert matchat handfat skulle göra oss överlyckliga!
 
Svar: 2011
Flowing Shades. Wow vilket snyggt handfat! Skulle passa perfekt i vår nya lägenhet. Så kul det vore att få ett så annorlunda handfat. (Vinner jag inte får jag nog överväga att köpa ett.)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.