:cool: Jag vill bara meddela att jag är i färd med att smörja upp startblocken. ;)
Med tanke på det fina vädret grämer det mig att jag inte har hunnit besiktiga nyförvärvet:

bild_funII_400.gif

Triken alltså, inte bönan. ;D
 
Inger.P. skrev:
Berätta berätta!!! Hur har ni haft det idag? Hittade ni varandra?
Jo tack bra! Träffade Stefan och hans fru och ena barnet (som mesta tiden sov sött). Tyvärr dök inte fler upp. :p
Vi som var där hade en lång givande pratstund. ;)

Var det mycket intressant att se på mässan? Mycket folk?
Jag tycker det var en av de bästa i Kristianstad. Betydligt fler utställare än vanligt. Många husföretag var representerade likaså spabadssäljare. Garagedörrar, dörrar, fönster, smidesräcken, lås, värmepannor, pelletsbrännare, kaminer, skorstenar, trädgårdsmöbler, grillar m.m.
:surprised: Ovanligt mycket folk, bitvis var det svårt att komma fram. :p
Stefan med den breda barnvagnen plogade sig fram. Jag fick vid något tillfälle gena genom ett inglasat uterum för att komma vidare. ;D

Bilder??
Tyvärr, med tanke på det låga deltagarantalet blev det ingen bild. Fast, kanske skulle vi kunna samlas fler vid något annat evenemang och föreviga det till allas beskådan. ;)

Immobil. Det var verkligen en tuff "cykel" som du har! Är det lilla frugan som poserar?
Ja, det är den första i landet. Vi hade den utställd förra helgen i Stockholm.
Nä, det är inte frugan. Hon som är på bilden försökte jag få på köpet, men det gick inte. :p
Tur var kanske det, jag tror inte frugan skulle ha uppskattat det. :-/ ;D
 
Hej hej nu har jag kommit hem... Åkte direkt från mässan på 30 årskalas.. :) Kan väl börja med att instämma med Immo i allt han skrev.. ;) ;)
Tack inger... Den stora tösen va likadan i den åldern.. Hon sov igenom auktioner o div annat oxå.. Skönt med lugna barn.. :D
Tycker absolut att vi får försöka ordna nån träff till sommaren för oss i den södra delen av landet.. Nu ska jag ta o läsa igenom alla broschyrer om pelletspannor o annat jag samlade på mig.. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.