Unika handfat som ger badrummet ett lyxlyft

Två moderna handfat från Solitaire Design, ett i blått och ett i grått, placerade på badrumskommoder med en spegel och accessoarer.

Solitaire Design firar att de lanserar två nya handfat till sitt unika produktutbud: Grey Arbour och Brown Arbour. Du har nu chansen att plocka hem ett av dessa, eller något av de andra handfaten, eftersom vinnaren väljer fritt ur sortimentet.

Solitaire Designs handfat är gjorda av kaolinlera och kommer i spännande färger och mönster skapade av blyfri färg. De placeras på kommoden. Majoriteten av handfaten finns i två storlekar så att du kan välja om du vill ha ett lite mindre för det lilla badrummet, eller ett större om du har mycket yta.

Totalt värde upp till: 10 000 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera vilket av deras handfat som du tycker bäst om (behöver inte vara det du väljer ifall du vinner)

Fråga: När grundades Solitaire Design?


1. 2010
X. 2011
2. 2012

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 13 januari

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Solitaire Design. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Solitaire Design för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar: X 2011!

Vi beställde badrumsrenovering igår och dyrt som stryk är det ju verkligen. Ett unikt handfat skulle kunna göra att just vårt lilla badrum blir något alldeles extra.
 
Svar X

Men nytt hus under uppförande skulle ett designat handfat passa perfekt i master bathroom och i budget.
 
Svar: X. 2011

Med två badrum som inte renoverats sedan 1975, så är planeringen i full gång för att kunna börja renovera.
Så att kunna toppa renoveringen med ett Solitaire Design-handfat skulle helt klart göra allt mycket roligare!
 
Svar: X, 2011

Lockades av det snygga stilrena grå handfatet som syntes i tävlingsannonsen som hade gått att matcha till det mesta, men sen när jag besökte hemsidan så blev jag HELT KÄR i det blåvita Blue Swirl som hade passat perfekt i mitt bohemiska hem! Och tänk att få njuta av det vackra mönstret inuti handfatet varje dag när man tvättar ansiktet, kan man bli annat än glad då?!
 
År 2011

Vi har just tagit över svärföräldrarna hus och skall återställa det till sekelskiftsvilla. Ett handfat vore pricken över i:t då det är i stort behov av renovering av toaletterna. Det blommiga vore tjusigast hos oss!
Ha en glad dag! Magdalena
 
Svar X 2011

Vi bygger nytt hus och med Blue Cherry Blossom handfatet hade vi fått in den färgklick vi behöver i vårt badrum.
 
Svar: X 2011
Motivering: med ett skrapat och missfärgat handfat i vårat övriga toppfina badrum skulle detta verkligen lyfta hela nedervåningen, skulle inte kännas pinsamt längre när folk lånade toan.
 
Svar: X 2011
Motivering: Min syster har precis köpt deras nya två våningshus ihop med sin fästman, hade varit en ära att ge det som en inflyttnings present när jag nu ska renovera deras badrum!
Tack på förhand.
 
Svar.2011
Eftersom gäst toaletten inte är stor,så behövs det lilla extra för att göra den ombonad.
Vi står i startgroparna för att börja renovera och Flowing Shades med sin gråa matta utsida och
gråa glansiga insida hade varit detaljen som lyfter upp den lilla toaletten.Och Flowing Shades
är både stilfull och elegant!
 
Svar 2011

De vackra handfaten med körsbärsblom tillika handfatet med trollsländor. Trollsländorna är en favorit och skulle varit mitt val om jag bodde i en lägenhet i stan. Men jag gillar att knyta ihop inne med ute så med över 10 fruktträd på tomten är garanterat valet något av de faten med körsbärsblom. Vilken av grundfärgerna? Ja om jag har sån tur att jag vinner så blir det det som passar bäst ihop med nuvarande färgskala i badrummet - den dagen det blir renovering skulle ett dylikt objekt vara det som normerar badrummets utformning snarare än tvärtom!
 
Rätt svar är X: 2011 som är det år Solitaire Design grundades.

Jag tycker oftast om det som är enkelt med sobra färger, men när jag såg det fräcka handfatet Multicolor så föll jag direkt! Vilken kraft, en riktigt färgsmäll!!! Så min favorit blir Multicolor!
 
Svar: 2011
Vilka handfat!
Har aldrig sett så vackra!
Fantastiskt Solitaire Design!
Flowing Shades är absoluta favoriten!
 
Svar: X. 2011

Motivering: Jag hade valt "White Magnolia" och gett det till min mamma så får hon blommor att se på varje dag, som aldrig vissnar - för hon älskar blommor :)
 
Svar: c

Jag väljer grå solitaire alt.flowing shades.
Ska byta bänkskivor och porslin i badrummet så detta skulle passa utmärkt då.
Väntar just nu på att bänkskivorna skall komma, porslinet ej valt ännu,men dessaunika handfat vore nåt lldelrs särskilt och kul att sätta in i badrummet !!
De är stilrena och unika, så skulle passa perfekt mot mörkbrun väggar.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.