Hej!

Vilka husföretag är villiga att bygga hus efter egen ritning? Vi har ritat vårt drömhus och har fått ett förstlag hittils från en husleverantör, men vi ta kontakt med fler.
Är det någon som har några bra tips?

//Veronica
 
Vittjärvshus säger iaf att de kan bygga det du själv vill!
 
I vilket material?

Jag talar just nu med Lindénvillan vilka välkomnar att man har egen ritning, då jag hade mer av en skiss, har precis inlett denna process och fick nyss tomt, så ska jag färdigställa den först innan jag beslutar om det är med dem jag bygger (även om de var villiga att hjälpa mig så blir det nog en kvällsaktivitet med frugan ) :)
 
Vi lämnade in våra ritningar till Vallsjöhus och det har funkat kanon huset kommer v.17 Lycka till ;D
 
Varbergshus!!!

De skall bygga vårt hus (nyfunkis) i lösvirke efter ritning som vi gjort ihop med en arkitekt. Väldigt seriösa & duktiga. Vet ej var du bor men de bygger nog enbart i Halland/Göteborg.


Mvh Gagga
 
birgi skrev:
Vittjärvshus säger iaf att de kan bygga det du själv vill!

och det gör de också... 8)
 
Hej!
Tänkte bara tips om ännu en byggfirma som bygger precis som du vill husesset.se. Vi har själva designat vårat drömhus sitter just nu och väntar på en nybyggnadskarta sen kör vi igång.snabbt går det oxå.
Hoppas det hjälper dig/Er.
lotta
 
Även Skidstahus bygger helt efter ens önskemål...
 
Sköna Hus bygger mycket efter egna ritningar. Kolla deras hemsida http://www.skonahus.se/.
Har själv byggt ett SH och är mycket nöjd.

/Martin
 
Hej igen!
Nu har vi fått 4 offert svart från olika byggare. :)
Det är Anebyhus, Vallsjöhus, Vimmerbyhus och LB-Hus.
Det skiljer mellan 200-300 tk i pris, och standarden varierar en del och så även på deras försäljare.
Deras leveranstid varierar från 8 till 16 veckor.
Så nu är det sållat lite bland de vi har fått, så nu återstår det bara 2......


//Veronica
 
Hej Verran.
Nu blev vi lite nyfikna.
Vilka två är det som återstår för er och varför valde ni dessa två.
Vilka av dessa fyra var billigast.

Nyfikna häls Niclas & Ella ???

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.