Jaha ännu ett år över. .. vilka blir era löften för 2017? Något som ska byggas? Köpas? Säljas?
Själv så ska följande projekt påbörjas:
Fasad
Isolering
Mer automation


Fyrverkerier på nattsvart himmel med texten "GOTT NYTT ÅR!" i stora vita bokstäver.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Med vänlig hälsning, fremax
 
Att fortsätta överleva!............ och om allt går bra skall ryggen bli i skick och snickeriet komma igång........ och naturligtvis att fortsätta med evighetsprojektet att få pli på myndigheterna.
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
Detsamma!
Hallen ska tapetseras färdigt och den där sista listen ska upp, men den lägger jag på 2042års nyårslöfte! Bäst att inte lova mer än man kan hålla :D
 
Källaren ska bli klar, helt klar.
Så vi slipper tvätta i snickarboden.

Har en målbild, men allt tar sån förbaskad tid att göra.

Gott nytt år på er!
 
Mikael_L
Hmmm, undrar om jag vågar lova att övervåningen blir inredd under 2017... :surprised:

Men OK, våga är att vinna, så jag tar det väl som ett löfte då! ... :cool:


Gott nytt år på er alla fantastiska byggahusare!
 
Redigerat:
Lite invädigt kvar på nya garaget innan slutbesiktning. Bygga sammanbyggd carport till sambon och sen ska huset få ny färg och nya foder.
 
Gott nytt år kära byggahus'are! =)
Ser fram emot ett nytt år med härlig inspiration här på forumet!

Själv är jag klar med den mesta farliga elen, byte av uppvärmningssytem osv... 2017 kommer jag fortsätta med ytskikt. Börjar nog med putsning och målning i källaren, sedan är det tapetsering av 6 rum som gäller. Men vi får se, det är sällan som planerna efterlevs har jag insett, ofta dyker det upp mer viktiga/brådskande, och framförallt mer ekonomiskt krävande projekt på vägen :)
 
  • Gilla
shomakie
  • Laddar…
Klippa gräs
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Byte av minst två element 😎
 
Staket runt tomten.
Göra klart uppfarten.
Ny källartrapp.
Färdigställa tvättstugan.
Bestämma om det blir ett taklyft och upphandla detta för bygge 2018.


Puh.
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
Gott nytt år!

Inga löften här (har lovat en gång att aldrig avge några nyårslöften :) ), men har lite målsättningar.
Och det gäller i först hand att få klart med invändiga lister, passbitar och liknande estetik.
Och fixa el i garaget, lite bättre än skarvsladden :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.