AXS
Nu sitter jag här igen och hör ljudet. Kom på att jag inte uppdaterat.

Säkert att ingen annan hör ljudet, ens nu när jag klippt ner det? https://soundcloud.com/axel-svensson-385996823/inspelning/s-J64qB
Höj volymen!

Huset har 10 våningar, jag bor på 8e och min bror på 10e. Han hör inget. Inte heller de andra jag känner på våning 6 och 5. Låter heller inget i trapphus eller utanför.

Precis efter hörde jag nu en duns och steg. Kraftiga steg måste det vara då huset annars är väldigt tyst.
 
Grannen som fyller badet? Duschar?
 
AXS
Sovrum/vardagsrum över. Badrum/kök är i andra delen av lägenheten och där hörs inget.
 
Jodå jag hörde det, står fast vid min gissning om ett ventilationsspjäll =)
 
AXS
Det skulle vara om de satt in ett i bara den lägenheten i sovrummet. Då det inte låter i någon annan lägenhet eller annat rum hos oss.

Jag blir mer och mer säker på någon typ av maskin för andning eller liknande. Kollade upp de boende i lägenheten, de är över 90 år gamla. Finns det inte syrgasgeneratorer som kan låta en del?

Eller så är gamlingarna kidnappade och signalerar på något sätt. Måste knäcka koden! ;)
 
B
zeus_axel skrev:
Jag blir mer och mer säker på någon typ av maskin för andning eller liknande. Kollade upp de boende i lägenheten, de är över 90 år gamla. Finns det inte syrgasgeneratorer som kan låta en del?
Sätt yxan i servisledningen, så har du svaret innan lunch imorgon :p

Kan du inte göra ett besök hos alla 'misstänkta' grannar och fråga? Det kanske är så att de boende inte insett att deras aktivitet stör andra i huset?
 
Jag vet vad det är,
men jag har fått strikta order av moderator att högst skriva fem inlägg om dagen.
Så svaret får vänta till i morgon, eller till efter julafton :p
 
  • Gilla
yonna och 2 till
  • Laddar…
E
KnockOnWood skrev:
Jag vet vad det är,
men jag har fått strikta order av moderator att högst skriva fem inlägg om dagen.
Så svaret får vänta till i morgon, eller till efter julafton :p
Per tråd då antar jag?
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
Emil_K skrev:
Per tråd då antar jag?
Kan inte svara idag, pga ovan-nämnda skäl.

Återkommer i morgon efter moderators godkännande :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.