Mikael_L
Jag har märkt någon gång att om man grejat in en bild i ett inlägg i forumet så är det liksom att den blir fast på något vis.
Även om man raderar den helt, eller raderar och lägger in en annan så kommer den först inlagda bilden ändå upp under hela foruminlägget.

Detta är ju milt sagt lite störande om man råkat ladda upp fel bild först (någon sängkammarbild typ :surprised:) och vill rätta till det.

Är det något som går att fixa?
 

Bästa svaret

ullberg
Jag har för mig att man måste gå in i utökad svarsruta för att bli av med bilden, jag lägger in en screenshot från tradera nedan:

Märkligt att folk betalar 3000 begagnat för något som man kan få för 2650 nytt...

/U

EDIT1: provar att bara ta bort bildtaggen i texten. -> då låg bilden kvar längst ner
EDIT2: går in i utökad svarsruta, då kan jag under Ytterligare inställningar - bilagor - bifoga filer till inlägget få upp en till ruta där man kan ta bort bilagan. -> då försvann den helt från inlägget
EDIT3: lägger tillbaka bilden + en till - som sagt, jag fattar inte prissättningen när det gäller Festool på tradera

Skärmdump från Tradera visar avslutad auktion på Festool Betonghandsslip med vinnande bud på 3000 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skärmdump av annons för en Festool DSG-AG 125 Plus slipmaskin för 2650 kr på toollab.se.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
Mikael_L och 1 till
  • Laddar…
Precis som ullberg beskriver.

Hantering av bilder, uppladdning, radering, placering kommer bli bättre i nya forumprogramvaran men är tyvärr svårare att fixa i dagens.
 
Mikael_L
Jag glömde tacka ullberg för inlägget. Jag fick ju veta hur jag ska göra. :)
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.