Har dessa över. För att montera fräs under. 85 mm mellan stängerna. Bytes mot något kul i snickeriväg eller skänkes mot fraktkostnad. Byten har förtur :)

Den på ben är cirka 28 cm hög till överkant plattan.

Aluplattan utan ben är väl för infällning i ett bord. Storlek 434x300 mm.


Aluminiumplatta med fräshållare på ben och måttstock, ytterligare en platta för infällning syns nedanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder




Routerbord med ben och en lös aluplatta för infällning, använda i snickeri.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder




Aluminiumplatta med ben för fräsmontage och en utan ben, använda, på en röd yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder




Aluminiumplatta med hål för montage av fräsmaskin, placerad på röd yta i verkstad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Intresserad av den utan ben ... bor i Sandviken utanför Gävle.... kommer inte på något att byta mot men beroende på fraktkostnad så kan jag ta det för fraktkostnaden.
 
Till Sandviken kan jag troligen skicka med en granne. Jag skickar direktmeddelande till dig när jag vet om det funkar. (Behöver inte vara någon maskindel för byte, en kul träbit är också intressant. Men har du inget så är det lugnt, jag skickar den.)
 
Jag har en ny boschklinga 254mm att byta bort om det är av intresse. Har ingen användning av den. Tror det är 48 tänder men kan kontrollera. Fick med den när jag köpte en inca major, men den är några mm för stor för att fungera tillsammans med klyvkniven.

Kan mötas i uppsala på fredag.
 
Lambr1 skrev:
Till Sandviken kan jag troligen skicka med en granne. Jag skickar direktmeddelande till dig när jag vet om det funkar. (Behöver inte vara någon maskindel för byte, en kul träbit är också intressant. Men har du inget så är det lugnt, jag skickar den.)
Jag ska fundera om jag kan hitta något skoj, är det något specifikt som skulle vara av intresse, områdes-specifikt vill säga ...
 
  • Gilla
Lambr1
  • Laddar…
Intresserad och bor i uppsala. ..
 
Sorry, båda är bortlovade.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.