El_-micke skrev:
http://www2.blocket.se/view/2897858.htm?l=0&c=1&city=0
bra att ha vid bygget ;D 8)
Nu snackar vi. Jag som drömt om en kran på Transvestiten - detta är ju ännu bättre.... ;D
 
OK! Ska tänka lite mer på grammatiken i fortsättningen... får skylla på att när solen äntligen kom till vårt land slutade hjärnan jobba pga värmen ;)

Nu ska jag ut och sitta i solen och titta på min man som bygger altan i denna värman!
 
Javisst, Dragona, vi är fullt överens! För inte vill vi väl överdriva som alla herrar härinne, inte! Vi som kvinns är realistiska och använder nålpengarna till nåt som är vettigt ... denna bil är framför allt läcker för den rymmer endast en (kvinnlig) förare, jycken och nyckeln till det nya huset.

185' är peanuts ... precis lagom för dom slantar som blir över när vi flyttat in ;).
 
El_-micke skrev:
http://www2.blocket.se/view/2897858.htm?l=0&c=1&city=0
bra att ha vid bygget ;D 8)
Nu blev JAG nostalgisk, den där killen är ju en gammal komvuxpolare till mig! ;D Kan inte finnas många med det namnet! Skickade genast ett "hej-på-dej-länge-sen-mail". Skojjsigt! :D
 
NordiCs skrev:
säger bara att en sån här grävare vill väl alla ha ???

[länk]

;D ;D ;D
"Bruksskick" ??
 
yonna skrev:
Javisst, Dragona, vi är fullt överens! För inte vill vi väl överdriva som alla herrar härinne, inte! Vi som kvinns är realistiska och använder nålpengarna till nåt som är vettigt ...
Vadå överdriva?!
Sitter just nu och försöker förtvivlat komma på vart helikopterplattan skall placeras på tomten... ;D

(Visst Yonna, den är fin men jag tror det får bli en mer praktisk bil. Och nej, 206cc är inte praktisk! ;))
 
*fnissar* egen grävare? Nä, vänta du bara ... visst unnar jag er allt under tiden som jag försöker få debit & kredit & gå ihop så att jag kan skaffa mej den där tvåsitsiga ... hunden har jag, nyckeln har jag inte än ... men jag lever på hoppet!
 
Den där golfbilen kunde vara något... man bor ju ändå 300 m från Kallfors GK! ;) Och gubben spelar golf så då kan ju jag ha bilen! ;D
 
Men åhhhhh, vill ha Porschegrävaren !!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.