Svar 1
Kommer fira jul på annan ort i år och sonen är redan hysteriskt orolig för att tomten inte noterat den nya vistelseadressen. Om nu tomten är en virrigpanna och dyker upp där hemma så skulle i alla fall D-Links grejer kunna ordna julmys med tomten på videolänk! ;)
Olof
 
SVAR: 1. Med appen mydlink Home App

Smarta hem lösningar med fokus på säkerhet gillar jag :)
Denna lösning skulle göra så att jag och min familj kommer sova bättre på natten och även känna sig lugnare när man är bortrest eller på jobbet.
Älskar att ha kontroll på vårt kära hem :)
 
SVAR 1

Säkerhet är A och O . Vi har en öppen spis som vi eldar i och jag är alltid orolig att det ska komma ut någon gnista och tända eld om man lämnar hemmet innan det slocknat helt. Min fru är tokig i ljus och där är också ett orosmoment att glömma släcka. Att även ha koll på hemmet via kamera när man är iväg är ju superhäftigt :) Vill ha...
 
Svar: 1
Jag bor långt ute på landet och har känt mig väldigt säker sen jag flyttade dit för ca 2 år sedan. Nu har det varit många inbrott i närheten vilket inte känns så tryggt för mig och mina barn. Denna vinst skulle öka vår trygghet igen.
 
Svar: 1

Det skulle lugna ner frugan som ständigt oroar sig för diverse. Samt att jag är mycket tveksam till våra befintliga brandvarnare som inte löste ut när spjället till kamin fastnade och hela huset blev rökfyllt... tack för den biltema.
 
Svar: 1

Vi har flyttat in i vårt nybyggda hus och att utveckla det till ett smart hem är en dröm som jag har. Att jag även får ett säkert hem med detta känns tryggt då det lätt kan glömmas ett tänt ljus på morgon i rushen att få ungar till skolan och att få ut katterna innan jag åker till jobbet.
 
Detta vore ett ypperligt tillfälle,
då vi firar julen på flera olika ställe.
Känns då tryggt att kolla egna hemmet, snabbt som ett ljusblink,
tack vare vi installerat Smart Hem-kit från D-link.
 
1. Med appen mydlink Home App

Med svärföräldrarna på andra sidan jorden kan vi med detta paket tryggt och säkert lämna hemmet så att barnen kan få träffa sina morföräldrar och resten av familjen. Detta skulle dessutom vara en fantastisk start på min ambition att bygga ett smartare hem med fokus på säkerhet för döttrarna.

Det var en man från Borås
Han vann ett paket som var smartare än ett lås
Nu kan han resa utan att vara rädd
ty tjuven blir alltid sedd
av smarta hem-kittet som förhindrar att brott begås
 
Svar: 1. Med appen mydlink Home App

Själv är jag inte så smart i alla lägen. Med det här paketet skulle jag jämna ut oddsen en hel del och mitt liv skulle bli mycket lättare.
 
j.f.s
Svar: 1. Med appen mydlink Home App

Mycket stök i området med inbrott i garage och förråd. Detta paket skulle göra att vi känner oss lite säkrare inte bara som förstärkt skydd mot inbrott utan också ett extra skydd mot brand med en modern brandvarnare. Det vill ha man ha när som vi har tre barn att värna om.
 
Svar: 1. Med appen mydlink Home App

Motivering:
Vi börjar tro att det bor tomtar i huset, i ett smart hem med övervakning och larm kanske äntligen mysteriet med vem som tar hälften av alla strumpor skulle kunna lösas. Både de vuxnas och vår sons strumpor består numera enbart av singelstrumpor.

Ett larm för de vanliga orsakerna skulle förstås också vara uppskattat. :)

Åtta olika singelstrumpor i varierande färger och mönster utspridda på ett trägolv.
 
Stort grattis säger vi denna veckan till blygarn som självklart ska ha ordentlig brandsäkerhet hemma och dessutom övervakning så att alla känner sig lugna och trygga både nu i juletid och resten av året. Hurra hurra :D!

Motivering: Det skulle lugna ner frugan som ständigt oroar sig för diverse. Samt att jag är mycket tveksam till våra befintliga brandvarnare som inte löste ut när spjället till kamin fastnade och hela huset blev rökfyllt... tack för den biltema.
 
Hurraa! :D :D
Stort tack, ska bli otroligt roligt detta - hoppas det hinner komma till jul :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.