Svaret på frågan är: 1. Med appen mydlink Home App

Det här paketet hade varit perfekt att montera i våran stuga. Då kanske vi äntligen kan åka dit, utan att flera gånger per år behöva mötas av uppbrutna dörrar och krossade fönster. Försäkringsbolaget hade nog också blivit nöjda och glada.

Jonas
 
Svar 1

Vi har haft många inbrott i området, och skulle tjyvarna komma till oss vore det bra att fånga dom på bild så vi kan få slut på inbrottsvågen i vår annars lantliga idyll
 
N
Svar 1. Med appen mydlink Home App

Stugan är gammal och behöver hållas koll på, ett paket som detta passar oss utmärkt.
 
Svar: 1 Med appen mydlink Home App

Vi har haft funderingar på hur vi kan göra huset säkrare. Vi har haft lite problem i området så det känns högst aktuellt nu! Vikten av ett bra brandlarm är hög prioritet (jobbar som deltidsbrandman). Så det kan bli många sena nätter. Så min bättre hälft och barn kan ha det tryggt hemma
 
Svar: 1. Med appen mydlink Home App
Motivering: mörkret kommer och går men inbrottstjuvarna består, med detta paket kan man få sova tryggt med de små som ni förstår.
 
Svar 1
Perfekt i stugan 50 mil bort, för på att distanskunna se vad som händer.
Och när man väl är där vill man känna sig trygg även när man eldar i kaminen.
/R
 
Svar: 1

Vi är ett teknikintresserat arbetande par med för lite tid för att undersöka marknaden och ta reda på vilken såkehetslösning som är bäst. Därför hade det varit vår räddare i nöden att vinna ett kit som är enkelt att komma igång med.
 
Redigerat:
Rätt svar: 1.

Vi har ett 1800-talshus med pågående renovering i gamma l stil tex pappspända väggar och tak, mycket material som brinner lätt. Huset ligger avsides utan någon uppsikt. Med en övervakningskamera och en brandvarnare kan jag vara trygg i att ett stycke kulturhistoria inte går upp i rök eller vandaliseras. Vi behöver någon form av övervakning då huset står på ostkusten (Kalmar) och vi bor på västkusten (Göteborg).
 
1. mydlink Home app.

Underbart, då kan jag installera ett vettigt larmpaket med allt jag behöver, och dumpa tillbaka det system jag har ifrån en av de stora, som kostar nästan ett galler för källarfönster per månad, alltså 400 kr. Skönt att bli fri men ändå säker!
 
Svar 1, mydlink Home app

Hade helt klart sovit bättre i hotellsängen på mina tjänsteresor om jag visste att huset hemma ändå var larmat och att jag kan komma åt allt från distans. Kåken i sig omges av ett skogsparti och en tjyv kan röra sig skapligt ostört. Vore kåken larmad och jag blir notifierad om ett inbrott, så skulle jag kunna ringa grannfarbrorn och skicka ut honom med högaffeln :D
 
Svar: 1. Med appen mydlink Home App

Perfekt paket för att ha koll på huset och husdjuren när man inte är hemma!
Vår familj skulle kännas oss så mycket tryggare med ett D-Link smart hem-kit.
 
Rätt svar: 1.

Skulle verkligen behövas på sommar stället. Har inget larm eller något där idag, skulle behöva detta system så vi kan känna oss mer trygga. Då kan vi titta in lite då och då via kameran och se om allt ser bra ut. Nu måste vi ist åka upp ibland bara för att titta att inget hänt. Så detta paket hade varit perfekt för oss.
 
Svar:1 Appen mydlink Home App

Har länge sett på olika kameror och nästan beställt dlinks några gånger men alltid behövt pengarna till annat.
 
Svaret är: 1

Jag behöver bättre koll... Råkade än en gång omedvetet öppna garageporten till följd att det blev helt utfryst. Senast det hände så frös en golvvärmeslinga sönder :(
 
Har länge funderat på att skaffa någon typ av "smarta hem" lösning, men tyvärr inte blivit av.
Anledningen till behovet är att vi bor under veckornna i "stan", och under veckoslut och ledigheter ute på kusten.
Under det senaste åren har vi renoverat och byggt om mina föräldrars hus ute på kusten, detta ligger lite avsides samt att huset är uppvärmt året om, så här års är det väldig mörkt när man kommer dit, så ett system för att reglera belysning inne och ute vore bra, samtidigt vill jag gärna ha kontroll på temeratur inne & ute samt kunna övervaka om någon "obehörig" vill hälsa på.
Så detta system vore toppen, speciellt när man kan bygga ut det med fler funktioner :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.