Snailman
Octavianus skrev:
Är sugen på en laser. Vad tror vi om denna [länk]

Alt denna [länk]

Eller vad ska man ha, vore bra om det inte blir så dyrt, verktygskontot är rejält övertrasserat efter inköp av hyvel. Så vet inte om jag vågar köpa egentligen. Risk för halshuggning, men men.

Har idag en gammal meec som inköptes för 200kr, som har servat mig väldigt väldigt väl, men har inte punkter samt lyser lite svagt så man kan inte ha den i mer än fem meter om det inte är ganska mörkt.
Om du har gott om tid rekommenderar jag min tråd om mina kinainköp, vill du att den lyser starkt, så bör du välja 8 linjers inte 5 linjers då den lyser dåligt, så ryms nog stativ, lasermottagare och stångfäste också i budgeten.

https://www.byggahus.se/forum/verkt...tra-linjer-och-punkter-fran-aliexpress-2.html
 
Tänkte köpa Bahco QCB tvingar på Jula men de han ta slut, blev dock en massa annat Bahco å Fiskars
 
Netonnet säljer denna för 1990kr
På hornbach med prisgaranti 1791kr
DeWalt 18V borrskruvdragare och två batterier i en väska, modell DCD780M2.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tyvärr inte borstlös
 
kulle skrev:
Jag hann norpa en hylsnyckelsats och en mutterknackare igår morse på jula, en halvtimme senare var dom slut.

[länk]

[länk]
Mutterknackare fanns det 4-5st av igår vid 11tiden i Borlänge.
Kliade lite i fingrarna, men jag besinnade mig. :)

Använde precis Bosch GDX 18V-LI när ja skiftade till vinterdäck på släpvagnen.
 
  • Gilla
kulle
  • Laddar…
På Jula i Östersund var det fullständigt länsat på Bahcoverktyg med undantag för någon sorglig skruvmejsel i nåt hörn.
 
Jag tycker Julavaruhusen har fått så jävla dåligt lagersaldo de senaste åren = många hål i hyllan.

De är väl nån som räknat på vad det kostar att hålla lager...
 
Mikael_L
Microkatten skrev:
Prova igen, denna gång kanske datorn registrerar dina ryckningar! ;)
Jag provade, men det registrerades bara denna :)
Mikael_L skrev:
Själv sitter jag och nästan trycker på köpknappen på denna mer normala skruvdragare ..., men till synnerligt attraktivt pris just nu. Levereras med 230V / 12V kombiladdare.
[länk]

Egentligen ska jag ju inte köpa, men det är snart jul, eller hur? :D
Och en arbetslampa till samma batterisystem:
http://www.proffsmagasinet.se/byggtillbehor/belysning/arbetslampa/hitachi-ub18djl-arbetslampa

Nu har jag en DS18DSAL med dubbla 1,5Ah batterier, en naken borrhammare DH18DSL och med detta paket får jag dubbla laddare, 5Ah batterier som gör sig bra i borrhammaren, men skruvdragarna kommer för vardagsbruk för det mesta få ha 1,5Ah batterierna för viktens skull.


Jag var duktig för ett år sedan och rensade ut ifrån fyra st batteriskruvdragare till två, nu har jag plötsligt 4 igen. :x Vaffö bli det på dette viset...?
 
  • Gilla
kulle och 1 till
  • Laddar…
DecoSander hos LeifArvidsson, https://www.leifarvidsson.se/deco-sander-teleskopslipverktyg

Visserligen slut på web och lager men gick att beställa, stod bara att det kommer att ta lite längre tid med leveransen ... 3137:- är väl ett väl högt pris men har för mig att den brukar ligga på en bit över 2000:- normalt.

Teleskopslipverktyg med justerbart skaft, slang, munstycken och sandpapper, visar priset under en kampanj.
 
Nån som har koll på var man kan hitta bra priser på sågklingor till gersåg? Är det Bosch som gäller?
 
Adisa skrev:
Nån som har koll på var man kan hitta bra priser på sågklingor till gersåg? Är det Bosch som gäller?
Kolla in ebay.co.uk
Köpte en till min GCM10SD av en handlare där, runt 400:- ink frakt.
 
  • Gilla
jac och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.