Hemmakatten
Letar bra tvättmaskin/torktumlare som sköljer bra och rent och har hög centrifugering. Den jag hittat är en Cylinda, vilket i princip var den enda i test från Råd&Rön sköljer bort alla tvättmedelsrester. Den har 5 sköljningar som standard och går att få 7 sköljningar. Modellen FTL46 har dessutom an avlastningslucka som man kan lägga ut tvätten på (istä'llet för att tappa denpå golvet). Torktumlaren heter TK40.

Vad har ni för erfarenhet av Cylinda? Pris? Det bästa jag hittade var hos tretti.se 13.480 kronor för båda inkl. frakt. Finns det andra maskiner som har bra och många sköljningar?
 
Hemmakatten skrev:
Letar bra tvättmaskin/torktumlare som sköljer bra och rent och har hög centrifugering. Den jag hittat är en Cylinda, vilket i princip var den enda i test från Råd&Rön sköljer bort alla tvättmedelsrester. Den har 5 sköljningar som standard och går att få 7 sköljningar. Modellen FTL46 har dessutom an avlastningslucka som man kan lägga ut tvätten på (istä'llet för att tappa denpå golvet). Torktumlaren heter TK40.

Vad har ni för erfarenhet av Cylinda? Pris? Det bästa jag hittade var hos tretti.se 13.480 kronor för båda inkl. frakt. Finns det andra maskiner som har bra och många sköljningar?
Hmm... är inte köksforumet fel del?

//Stenback
 
Stenback skrev:
Hmm... är inte köksforumet fel del?

//Stenback
Kanske ska stå i köket ;) ... inte helt ovanligt ju... ;D

Skämt åsido...förstår, här får man flest, bäst o snabbast svar enl. min erfarenhet :)
 
Vi har oxå Cylinda tvätt och torktumlare och är nöjda! Särskilt de extra sköljningarna är användbara

/U
 
Hemmakatten
Stenback skrev:
Hmm... är inte köksforumet fel del?//Stenback
Jo, kanske det. ;) Men det finns ingen separat för tvättstuga, och när jag sökte häri forumet på tvättmaskin så fanns de flesta frågorna just här.

Tack för svaren, har nu nästan säkert bestämt mig för Cylinda.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.