0.3
Jaaa, ett varmt golv vill jag ha,
Frysa är inte bra
Skönt för både sonen & ja,
Bästa julklappen det skulle va ! 😊
 
Svar: 1

Vi behöver ändå lägga nytt golv i badrummet, och ett uppvärmt golv skulle kanske hålla katten borta från laptoptangentborden...
 
Svar 1, 0,3 mm.

Motivering: Varma fötter skulle matcha perfekt då vi bygger dotterns rum med blommor och fjärilar på tapeterna.
 
0,3 mm

Vi har ett helt värdelöst enrörsvärmesystem à la 70-tal. Mitt rum är på nedervåningen och ligger sist i ordningen.Jag har bytt ut elementen men det gör ingen nytta; dessutom har jag en ventil - i golvhöjd - som måste vara ständigt öppen p.g.a. radonsanering. På vintern blir det aldrig mer än 16-17 grader. Medan barnen har det varmt och skönt på övervåningen, ligger jag där i flanellpyjamas, dubbla duntäcken och raggsockor och hackar tänder. Att stiga upp och sätta ner fötterna på en iskall matta (ja, till och med mattan är iskall) är ingen höjdare. Nu har jag sparat ihop tillräckligt med pengar till nytt golv, men värmen saknas fortfarande. Kan man våga hoppas på denna högt önskade julklapp?
 
Veckans vinnare heter Hummingbird! Du ska få lite draghjälp till köksrenoveringen i form av varma, isolerade golv. Stort grattis och hoppas resultatet blir kanon :D!

Motivering: Ebeco är redan kandidat att ligga under golvet i mitt lilla kök när det nu ska bytas ut efter 31 år. Med tanke på hur dyrt det ändå är att renovera köket, hade det värmt både mig och min plånbok många gånger om, om jag vann!
 
  • Gilla
Hummingbird och 1 till
  • Laddar…
Många tack!! Längtar redan efter att slippa frysa om fötterna i köket! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.