Witt?
 
  • Gilla
KattJansson
  • Laddar…
ohls skrev:
Nej neff
[länk]


Nästa fråga då hur får jag silikonfogen perfekt?
Läste silikonfogtråde men hur ska jag engtligen göra?
Bra val... handen på hjärtat, säljer dom men aldrig monterat dom. här kommer två bilder från butiken där våra stenkillar gjort det. Närplan av en köksbänk i sten med detalj av dess släta svarta infällda spishäll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Närbild på en välmonterad köksbänk med tydlig kant och hörndetalj.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
och båda ligger monterade strax under bänkskivenivå
 
Tack!
Var också i en butik och kollade där de hade NEFF, Gaggenau och simens monterade inte i rostfritt dock och där låg de alla utom en lite under den sista låg antingen prics i plan eller lite över men var verkligen inte mycket.

frågan är hur man får den där fina fogen....
 
Lägg ner mycket tid på att tejpa snyggt på både häll och bänkskivan så blir det säkerligen bra. Men pressa inte ner för mycket så du trycker ner det under hällen... Stockholm??
 
DFYD123 skrev:
Lägg ner mycket tid på att tejpa snyggt på både häll och bänkskivan så blir det säkerligen bra. Men pressa inte ner för mycket så du trycker ner det under hällen... Stockholm??
Ok tack för tips, är det någon särskild tejp som är bra? Har vanlig blå maskeringstejp men lägger gärna till några kr för att får det bra.
Ja HTH på Odenplan hade några som jag kollade på
 
Om du önskar kan jag be en kille ringa dig på måndag som säkert kan ge dig vägledning alternativt komma och hjälpa dig.
 
Ok, skickar PM
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.