Idag levererades vår grund till tomten. Den ska sättas på plats i nästa vecka. Äntligen börjar det! ;D
 
Jo jag vet man känner sig som ett barn på julafton när det händer saker. ;D
Vi fick vårat garage gjutet idag, husgrunden blir nästa vecka. Det känns ba bulla. ;)
 
He He ... Ni har allt det roliga fram för Er!

I morgon är det dags för besiktning av vårt hus :D
Och allt har gått super... Vi kan flytta in 2 veckor före tidsplanen. Perfekt timing inför påsken :cool:

Lycka till med projektet!

/Jan
 
Lindhardsen skrev:
He He ... Ni har allt det roliga fram för Er!

I morgon är det dags för besiktning av vårt hus :D
Och allt har gått super... Vi kan flytta in 2 veckor före tidsplanen. Perfekt timing inför påsken :cool:

Lycka till med projektet!

/Jan
Hej!
Vill bara säga att ni har en jätte sygg och informativ hemsida. Vi har varit inne varje dag på den och sett hur ert hus vuxit fram. Det har varit roligt samtidigt som man ser vad mycket jobb det faktiskt är! :surprised:

Ska försöka ge mig på att göra en hemsida, men har ingen aning o hur man gör. Vilket program använder man?

Tack än en gång för en suuuuuuperfin hemsida.

// Snäckan
 
Grattis Tedde!
Snart får du njuta av att bo i ett Trym!!
;) :D
/Ulle-Bella
 
snackan68 skrev:
Ska försöka ge mig på att göra en hemsida, men har ingen aning o hur man gör. Vilket program använder man?

Tack än en gång för en suuuuuuperfin hemsida.

// Snäckan
Tack Snäckan! Det är alltid roligare att hålla på med hemsidan, när man vet att det finns andra som uppskattar det man gör. Vi har fått mycket bra feedback, och det behövs... Gissar att jag lägger ner kanske 3-5 timmar i veckan på att hålla den uppdaterat.
Men man kan nu få en fin sida, utan att lägga ner helt lika mycket tid.

Vi använder ett program som heter Mambo (som din webhotell leverantör skall stödja, om det skall funka). Nackdelen med Mambo är att det har en ganska hög inlärningströskel, men när det först är konfigurerat, så är det lika lätt att skriva en artikel på nätet som att skriva ett inlägg på forummet här! :cool:

Annars har du säkert utrymme för en webbsida hos din internet leverantör, och om du vill använda den (kostnadsfritt), så finns det 1000 program för detta. Tex. Microsoft Frontpage som kommer med Officepaketet. Det finns också massor som du kan lasta hem gratis från nätet.

När du beslutar dig för att ville göra en hemsida, så kanske jag kan lägga upp en Mambo site åt dig på min server (om du önskar så?) - Då kan du enkelt uppdatera din sida till glädja för alla andra som bygger ;-) Skicka en PM när du kommer så långt, om det är intressant.

/Jan
 
hahhahah! ;D

Påsken är räddad! Ska ge mig kast med hemsidan. Ringer min internetleverantör redan idag!

Hör av mig när det börjar likna en hemsida.

Tack // Snäckan :-* :-*
 
Lindhardsen skrev:
He He ... Ni har allt det roliga fram för Er!

I morgon är det dags för besiktning av vårt hus :D
Och allt har gått super... Vi kan flytta in 2 veckor före tidsplanen. Perfekt timing inför påsken :cool:

Lycka till med projektet!

/Jan

Fint hus, ni har verkligen inte sparat in på någonting.. vågar inte tänka på hur mycket kalaset måste ha kostat..

 
Benganman skrev:
Fint hus, ni har verkligen inte sparat in på någonting.. vågar inte tänka på hur mycket kalaset måste ha kostat..
Inte jag heller!!! :surprised: Såhär långt har har det varit enkelt - bara skicka faturan till banken, och inte bry sig så mycket... Men det var då det ::)

faktum är att vi har sparat en del på vissa grejor, för att kunna lägga mer pengar där det "syns" och där vi har mest använding av det ;)

Hade besiktningen igår, och det enda som var, var våra klagomål på tapeten
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.