Svar: X 93 cm.

Vi har precis kaklat färdigt tvättstugan. Tyvärr har vi har inga högskåp att ha strykbrädan i. Boxie skulle var den perfekta lösningen för att få undan strykbrädan på ett snyggt diskret sätt och inte ha den ståendes i vägen. Samtidigt är den lätt tillgänglig vilket är perfekt för en liten barnfamilj som vår där tvättmaskinen går i ett.
 
Svar: X. 93 cm

Vem vill inte vara Ironman
T-shirt med Ironman-symbol och texten "IRONMAN" tryckt på framsidan.
 
X 93 cm. För att vår tvättstuga är för liten och strykbrädan alltid är i vägen och dessutom lätt välter eftersom det är för trångt. Detta känns som en mycket säker lösning.
 
K
X. 93

Har inte sett en strykbräda sedan jag bodde hemma på 90-talet. Trodde att alla kläder var strykfria idag. Denna vore något att ha för att imponera på den äldre generationen. :p
 
X 93cm

Hade varit det perfekta sättet att få undan strykbrädan i tvättstugan som vi håller på att uppgradera. Skulle bli betydligt säkrare då man inte riskerar att glömma brädan framme med risk för att barnen klämmer sig eller välter den med strykjärnet på.
 
93 cm. Det vore ju kul om jag kunde vinna strykbrädan till vårt kommande fritidshus - då måste vi sätta igång och bygga så jag kan använda den!
 
Matzeball
Svar X, 93 cm.
Vad är det som säger att den måste sitta i tvättstugan.
Den här platsar lätt i vardagsrummet så blir det lite trevligare att stryka.
 
Svar: X 93 centimeter.

Vi håller på att rita och måla upp vårat drömhus som ska börja byggas till våren. Det finns så otroligt många smarta lösningar som vi försöker ta med, det är en stor inspiration att gå in på smarthem.se för att kunna planera in i det kommade hemmet.
Bra lösningar och smarta prylar som kommer underlätta vardagslivet.
Denna strykbräda är ett exempel på en otroligt bra lösning för drömtvättstugan!
 
Rätt svar är X: 93 cm. Vi håller på att bygga nytt hus och detta vore en fantastisk lösning att integrera i klädvården.
 
Svar: X, 93cm

Kvar i vår husrenovering är tvättstugan som ska gå från 70-talet in i 2010-talet. Vi har länge funderat på hur man bäst förvarar strykbrädan så en utdragbar sådan skulle fullända den kommande tvättstugan och göra den mer yteffektiv.
 
Redigerat:
x.93
Skulle min fru å jag älska nu när vi fixar vårt torkrum i källaren som inte varit gjort något något sedan -56
Målat allt Fixa ny förvaring å bänkar m.m
Strykbrädet varit en het potatis
 
Jag tror att den är 120-130 cm nånting.
 
93 cm.
Håller på och bygger ny tvättstuga och badrum och försöker finna lösningar för att dölja tvättstuan i badrummet som även ska bli en liten relax. Inbyggnad av tvättmaskiner, torktumlare och torkskåp är redan på gång så den infällbara strykbrädan vore en dröm.
 
Min motivering till att vinna den infällbara strykbrädan är att det är en modern och funktionell produkt, som gör att brädan är både ur vägen, på plats och till hands. En så strålande grej önskar jag mig verkligen!
 
Rätt svar är 93 cm...
Och min motevering är att jag måste ju få önska en ny strykbräda till min nya tvättstuga i mitt nya hus och framför allt för mitt nya strykjärn som jag fått äran att bli ny ägare till... det vore väl underbart om de båda kunde få pryda min tvättstuga så jag kan stryka de där gardinerna till jul... det vore ju som pricken över i .
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.