Hur hittar man en bra hantverkare i Linköping som kan ta helhetsansvaret för att renovera ett badrum? Jag har nu haft tre hantverkare hemma och ingen kan lämna offert för de har för mycket att göra och prioriterar försäkringsrep samt byggherrar. De meddelar inget utan när de besöker oss låter allt så positivt men sedan blir det sååååå tyst.
Någon som kan rekommendera någon som är bra och inte svindyr????
 
Går inte att komma in på den sidan men jag provar senare..... Hittade bara att han sysslade med MC men han kanske gör annat också.
 
abno skrev:
Hur hittar man en bra hantverkare i Linköping som kan ta helhetsansvaret för att renovera ett badrum? Jag har nu haft tre hantverkare hemma och ingen kan lämna offert för de har för mycket att göra och prioriterar försäkringsrep samt byggherrar. De meddelar inget utan när de besöker oss låter allt så positivt men sedan blir det sååååå tyst.
Någon som kan rekommendera någon som är bra och inte svindyr????
Jag vet ett par bra killar i Borensberg som kanske kan tänka sig att åka till Linköping och göra jobbet. De har också våtrumsbehörighet, vilket är ett krav i ditt läge.

Deras firma heter BRICON.
Bricon
Tel: 0141 - 40022
Hermelingatan 16
59031
BORENSBERG
 
E erik_andersson skrev:
Malmslätts kakel är en bra firma som är behörig för badrum samt gör ett bra resultat, vilket jag tycker är viktigt.

[länk]

De var hos mig för snart 3 veckor sedan. Har ej fått ngn offert än.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.