hejhej.. hus har jag byggt, lika så pooler, stugor och fjärrvärme, bredband allt som finns under marken o allt möjligt!
Till och med terrarier..
Men skåp har jag aldrig börjat med.. Men nu måste jag göra ett skåp!

Någon som har några enkla skåp ritningar så kan jag bara ändra måtten till önskade mått o börja bygga.. Någon som har eller vet någon site med diverse ritningar??

Mvh!
 
Nu vet jag inte vilket skåp du menar (garderob, kök) men när vi skulle bygga måttanpasade garderober så fick vi råd av snickare att köpa stommar och tillpassa dom (snetacket) och sen gjorde han snygga dörrar för oss. Han tyckte att det var biligast och enklast att göra så. Ska du bygga av trä och fristående så är inte mitt tips till någon hjälp :'(
gaia
 
spelar ingen roll vad för skåp.. vanligt.. skåp..går lika bra med en garderob men mycket bredare än en sån, snarare 2 garderobsbredder och runt 70 högt!
 
ja, då kan du kanske titta på köksskåpstommen som är ca 70 cm höga och kan kombineras 2 st i brädden till passande måt?
gaia
 
okej okej.. vart hittar jag de då? :S
 
ikea, så klart ;)
gaia
 
förstår ingenting av vad du menar med ikea men.. antog att du menae att dom skulle ha ritningar på något skåp..men hittade då inget..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.