Svar: 1

Skulle uppskatta det fina järnet mycket, har inget strykjärn i dagsläget vilket tyvärr syns på skjortorna...
 
Svar: 1

Innehar tradinonellt strykjärn, strykbräda och ångmaskin men tar lång lång tid stryka skjortorna. Ge mig en sån här och spara mig tid.
 
Svar 1
Jag håller på och bygga hus och om jag ska kunna se något så när respektabel ut på jobbet under tiden som vi bygger så behöver jag ett snabbt och smidigt sätt att stryka mina kläder på!
 
Svar: 1

Mardrömmer om stundande 50-årsfesten … som kan bli katastrof, ja rena rama pesten.
Jag blir nog inte vidare populär, om jubilaren sin finkostym med hål och rostfläckar bär.
Jag har en önskan om en ångande het snygging, en Bosch ångstation,
som gör kläderna släta utan minsta ansträngning – det osar äkta passion.
Snälla önskefen, jag behöver lite klädvårdsinnovation i mitt hem kan du väl förstå.
Och det vore skönt för mitt strykjärnselände att äntligen gå i pension – han är båd’ gammal & grå.
 
1. En funktion som skapar tre intensiva ångpuffar för att snabbt släta ut veck

Ärligt talat - strykning är min svagaste superkraft, jag är snabb att detta tillfälle fånga. Tänk att få hjälp av ett lyxjärn från Bosch som glider över tyget utan ansträngning och med puffande ånga. I den lilla tvättstugan klämmer jag gärna vinsten in, tänk vad hela familjen i släta fräscha kläder blir fin!
 
Svar 1

Jag ska visa mamma att jag också kan (med lite hjälp)!
 
1. En funktion som skapar tre intensiva ångpuffar för att snabbt släta ut veck

När jag separerade för 10 åt sedan fick min man ta vårt strykjärn. Borde vara dax att ha ett igen så jag kan börja använda skjortor och andra kläder som behöver strykas.
 
Svar: alternativ 1. Vi stryker nästan aldrig, senast var det nog en begravning.. Men man är väl aldrig för gammal för att lära sig något nytt...
 
Svar 1

Håller på att fixa till tvättstugan och har idag ett väldigt dåligt strykjärn, används så sällan att det blivit rost efter vattnet. Så när man väl ska stryka så finns risken att kläderna får rostfläckar. Skulle vilja bära skjorta oftare men det går inte med strykjärnen vi har idag.
 
1. En funktion som skapar tre intensiva ångpuffar för att snabbt släta ut veck.

EasyComfort betyder rätt och slätt
att jag som amatör kan jobba på ett proffsigt sätt!
 
Svar 1

Jag behöver ett nytt strykjärn, för en strykarkatt har stulit mitt. Såklart att det var stöldbegärligt, eftersom det var ett blått från Bosch...
Katt står bredvid ett blått Bosch strykjärn ser uppåt

Vet ni förresten hur man mäter hur skrynklig en skjorta är?
-Med ett strykmått, så klart!
 
Svar 1
Som pricken över i, i tvättstugan!
- Måste bara meddela att det här är precis vad jag behöver.

Efter att ha väntat i närmare 3 år på att snickaren skulle komma och platsbygga skåpen i tvättstugan bestämde jag mig för att göra det själv. Visar stolt upp resultatet :p

Ett litet vitmålat rum med tvättmaskin, skåp, rund matta och dörr med rund fönsterruta.

Flätad korg på svart hylla, vita väggar, orangea rör, dörrknopp. Inredning, minimalism, ordnad, ren, hörn av ett rum.

Passar på att skicka en länk till mitt städskåp http://husplaner.se/?p=15378 och till fösta skissen av trvättstugeplaneringen http://husplaner.se/?p=13501
 
Redigerat:
1. En funktion som skapar tre intensiva ångpuffar för att snabbt släta ut veck.

Orken börjar tryta, jag har chansen att byta:
tvättsortering mot peeling, omständig strykning mot healing,
har redan härlig feeling!
 
Svar 1
Jag och barnen har haft fler roliga kvällar med pärlplattor.
Vi har gjort porträtt, halloween plattor och lite allt möjligt.
Frugan jobbade sent en kväll och jag tänkte stryka plattorna , tydligen så skulle man ha ett smör papper i mellan pärlorna och strykjärnet så nu är det en massa plast på hela järnet .
Så ett nytt strykjärn skulle kanske få upp mej på plus igen.
 
Svar: 1
Tvättstuga med tvättmaskiner, torktumlare, diskbänk och öppen strykbräda, men inget strykjärn synligt.

Se själv, strykjärn saknas :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.