Svar: 1.

Jag får alltid ha tröja över skjortan eftersom den alltid är ostruken. Vårt strykjärn är av resemodell och värdelöst, blir nästan skrynkligare om man använder det. Ett riktigt järn vore guld!
 
Nr 1
I vår lya stryker min Björn all tvätt, han pustar och stånkar, det är inte lätt.
Med en ångstation som pyser och ångar på, kan nog även jag glatt strykande stå.
En evig tvätthög varje söndag kan bli klar och inte behöva ta minst fjorton dar (eller mer).
 
Svar: 1. En funktion som skapar tre intensiva ångpuffar för att snabbt släta ut veck

Då man alltid historiskt sett använt ett klassiskt strykjärn, så vore det på tiden att man moderniserade det arbetet. Det vore väldigt välkommet!
 
Svar 1.
Eftersom jag fyller år i samma veva och frugan vägrar stryka med det gamla, så mina barn ser ut som de sovit med kläderna på, behövs något lätt att stryka med :)
 
Svar 1 En funktion som skapar tre intensiva ångpuffar för att snabbt släta ut veck.

En ångstation skulle göra det nödvändiga strykandes roligare.
 
Rätt svar:1

Jag behöver ett nytt gediget strykjärn då det numera känns som att stryka ett stycke betong när jag tvättat min karate dräkt.
 
Rätt svar: 1

Med en tvättstuga i härligt 70-tals original på drygt 2 kvadrat är det minst sagt trååååångt med all tvätt från två vuxna och två små kladdande bebisar. Att frun (jag) i huset dessutom är modeintresserad och har alldeles för många skira och omöjliga blusar som bara blir hängande efter tvätt eftersom strykningen tar sådan tid är inte särskilt upplyftande för den lilla tvättstugan... Men jag har hopp om bättring! Ja, jag är en riktig dreamer, så nu önskar jag att jag vinner en steamer! ;)
 
Svar 1!

När ett hushåll ska bli två är det galet massa saker som måste köpas. Bl.a. Strykjärn. Så detta behöver jag verkligen!
 
1. En funktion som skapar tre intensiva ångpuffar för att snabbt släta ut veck

Det här ser ju ut att vara lösningen på de flesta klädproblem. Enda felet jag kan komma på är att det inte verkar vara förberett för uppkoppling mot nätet så jag enkelt kan se att det blivit avstängt även när jag lämnat hemmet... fast å andra sidan har det ju smarta funktioner för att kompensera för den lilla bristen...

Kort sagt en villhöverpryl till vårt hem.
(Funkar den för tonårskillar också? I så fall är den fulländad! 😂😂 )
 
Svar: 1 - En funktion som skapar tre intensiva ångpuffar för att snabbt släta ut veck.

Vi bor i en gammal lägenhet där de nytvättade kläderna direkt tar åt sig lukt från garderoben...
Så det vore helt underbart att lätt och enkelt kunna stryka och samtidigt få fräscha kläder tack vare Bosch EasyComfort.
Vi skulle då slippa att gå runt i skrynkliga kläder och lukta parfym-kamouflerad instängd gammal skrubb.
 
Svar nr:1

I vårat strykjärn är det mögel, men frugan fortsätter och och använda det, jag stryker inte med det, då går jag hellre skrynklig... :(
 
1. 3 puffar på 350g för att släta ut alla typer sv veck.
Det var en man från spånga
Som stryker kvällarna långa
sysslan ger honom frid
Men han önskar sig mer tid
Han drömmer om pulserande ånga
 
Svar: 1

Jag gillar att ha rena och nytvättade kläder. Men att stryka dem tar emot. Kanske för att strykjärnet jag har fick jag när jag flyttade hemifrån för 20 år sedan? med ett nytt och modernt strykjärn kommer kläderna bli jättefina.
 
Svar: 1. Intensiva ångpuffar som slätar ut veck

Jag behöver vinna för att jag helt enkelt har slitit ut mitt gamla strykjärn på bara 8 år.
 
Svar 1. 3 ångpuffar.

Då vårt gamla strykjärn är lagat med eltejp och snabblim så är det direkt hälsovådligt att använda det och förlagt med nyttjandeförbud.
Det drabbar våra stackars barn som måste gå i skrynkliga kläder, min fru som inte vill bjuda hem folk eller ha gardiner upphängda vilket resulterar i att persiennerna alltid är nedfällda, att jag bara får skrynkelfria plagg i julklapp och present, att våra katter tvingas ligga på ostrykta överkast och att vi hängtorkar allt överallt i hela huset. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.