Hej,
Vi har nyligen köpt ett hus i metropolen Jönköping som behöver ganska omfattande renovering av badrum, kök, ytskikt mm. En del av detta arbete kommer vi att göra själva men då vi är nya i bygden så behöver vi tips på bra hantverkare (kakel, snickare, målare) som kan hjälpa oss med en del av detta arbete. Är det någon på detta forum som har bra / prisvärda hanverkare i Jönköping att rekommendera?
 
Om du PM:ar mig kan jag i alla fall ge dig två badrumsfirmor som jag INTE rekommenderar.
 
hej dra iväg ett PM till mig så kan jag rekomendera 2killar som jobbar i Jönköping.

mvh
 
PMa gärna mig om tipsen på de två att undvika och de två att rekomendera!
 
Nån med erfarenheter av cjp bygg eller Åkessons plattsättning?
 
  • Gilla
Mats82
  • Laddar…
Hej! Vi hade CJP bygg till att renovera vårat hus för ett år sen, grymt snabba och proffsiga tycker vi. Dom både la golvvärme i hela huset samt bytte kök, sänkte alla taken, gjorde 2 badrum... Mycket trevliga och hjälpsamma killar....
 
  • Gilla
Syren243
  • Laddar…
J
Mats82 skrev:
Hej! Vi hade CJP bygg till att renovera vårat hus för ett år sen, grymt snabba och proffsiga tycker vi. Dom både la golvvärme i hela huset samt bytte kök, sänkte alla taken, gjorde 2 badrum... Mycket trevliga och hjälpsamma killar....
Välkommen till forumet Mats!
Eller ev. Cjp
 
  • Gilla
Holmspel
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.